Geirrita Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Selger Helt nytt bur fra Wiechers og 2 stk Carbon stoler i merket Border(IKKE FIA).Stolene er relativt smale. Buret er av typen skrumontering . Allt er kun prøvemontert i bil,men selges på grunn av endrede planer . Følger også med fester til begge stolene .Skyvbart understell på førerstol. Har også laget understell til begge stolene som gjør att dette er bolt on i E36 limo. Samlet pris er 14500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BN Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Hva skal du ha bare for stolene....? Regner med stolfestene også passer i en coupe...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 jeg er interessert i kun buret. så om du gir en pris på hver av tingene, så kanskje BN kjøper stolene og jeg buret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einar Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 jeg lurer også på hvor mye du skal ha for kunn stolene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geirrita Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Hei. 9500,- for buret 5500,- for stolene med understell og fester . Eller 14500,- for alt samlet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 sorry ot men kunne du fortalt meg hvor de selger disse burene? har nemlig ikke råd nå men vil ha et på sikt send gjerne pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 lovlig å kjøre rundt med slikebur på vei ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geirrita Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Er dessverre ikke lovlig det nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geirrita Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmcat Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Hei Passer dette buret i en E36M3 Coupe 1995-mod ?? Er det av typen HEIGO? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 HeiPasser dette buret i en E36M3 Coupe 1995-mod ?? Er det av typen HEIGO? Tar meg friheten til å svare for Geir: Buret er produsert av Wiechers Sport, er bestilt til og kun prøvemontert i en E36 limo. (dvs 4 dørs) Mest sannsynlig passer det ikke i en Coupe uten ombygging... Selger Helt nytt bur fra Wiechers og 2 stk Carbon stoler i merket Border(IKKE FIA).Stolene er relativt smale.Buret er av typen skrumontering . Allt er kun prøvemontert i bil,men selges på grunn av endrede planer . Følger også med fester til begge stolene .Skyvbart understell på førerstol. Har også laget understell til begge stolene som gjør att dette er bolt on i E36 limo. Samlet pris er 14500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmcat Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Det var JÆ.... synd... Trenger akkurat et sånt skrudd bur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 sorry ot men kunne du fortalt meg hvor de selger disse burene? har nemlig ikke råd nå men vil ha et på sikt send gjerne pm Quality Autoimport (Bergen Bilelektronikk) er importør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geirrita Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Kun penger som gjelder, her? Har ett sett vader i sort skinn, som jeg kunne bytta, om det er intersseangt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå