M3 Yngve Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Solgt... Har en "grei" vinter bil jeg skal selge. Bilen er en 92 mod 320 med 325 motor, den jager på tom gang, og jukser, nesten stopper noen ganger. Har byttet ecu, coiler, bensin filter å pumpe. Er enten lmm, kam/veiv føler eller noen annet rart. Har ikke tid til å "kødde" mere med denne bilen. Har sveise spærre, gode 17" dekk, en del rust, må på Eu i januar. Selges til første mann som kan skru og har 20 000,-kr. Innbytte i E30 seff mulig. Tlf: 90141919. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Hvor og hvor mye rust er det? Går motoren som den skal under vanlig kjøring,eller jukser den da også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Hvor og hvor mye rust er det?Går motoren som den skal under vanlig kjøring,eller jukser den da også? Er ikke så mye rust at den ikke går mellom eu, men en del i hjulbuer og rundt om. Noen ganger går motoren fint en stund, så begynner den å jukse. Har kjørt 80 mil med bilen før den begynte å jukse. Hadde den på diagnose for u jevn tomgang, har ikke hatt det etter den begynte å jukse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Ser den bruker 2l på mila på tomgang? Den skal vel stå på max egentlig? Det kan ikke være lambdasonden som er gåen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Ser den bruker 2l på mila på tomgang? Den skal vel stå på max egentlig? Det kan ikke være lambdasonden som er gåen da? Mye mulig, men skulle vel ikke juksa så mye da? Kan jeg bare prøve å koble vekk lamdaen kansje? Har kontakta en fyr er, som selger Lmm og div, så kansje jeg kjøper det om jerg får en grei pris på lmm, veiv og kam sensorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Nei min gjorde ikke det. Bare på tomgang også brukte den fryktelig mye bensin. Men kan jo være pluggene eller lmm ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Nei min gjorde ikke det. Bare på tomgang også brukte den fryktelig mye bensin. Men kan jo være pluggene eller lmm ja. Da får jeg kjøpt lmm og begge sensorene, mulig lamdaen også. Skal koste på den nye plugger også. Om den blir bra fort, er det mulig jeg beholder den over vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Da har jeg byttet kamsensor, ble mye bedere over 2000rpm, men jukser litt under. Tror det kan være tomgangs regulatoren jeg. Kom med bud, ønsker å få bort litt biler før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Da har jeg byttet kamsensor, ble mye bedere over 2000rpm, men jukser litt under.Tror det kan være tomgangs regulatoren jeg. Kom med bud, ønsker å få bort litt biler før jul. har du fått noen bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 kan bytte den i min 84 e30 320i, hvis det er av interresse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 kan bytte den i min 84 e30 320i, hvis det er av interresse ? Bilder og ALT info, ønsker jeg da. 2 eller 4 dørs? Kongestian, ikke fått noe bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Bilen har gått 304000km, men motor har gått 260000km Det er elektrisk takluke, neppe originalt, checkpanel i taket, den er godkjent senket, det er godevinterdekk på den, og veldig bra sommerdekk på helt greie 15" alu. felger, det er en veldig fin blåfarge på den ikke original.. har forresten akkurat byttet bakstillig og fjærbeinet på passasjer siden foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 er forresten 4dørs som du ser he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 er forresten 4dørs som du ser he he Nei, trenger å kvitte meg med mye ting som står rundt. Er jeg heldig så får jeg en 320 2 dørs uten luke snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Den er god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg