Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, la merke til at det ene lyset i tåkelykta ikke virka, (den andre lykten lyste) Så jeg for ut for å kjøpe lystpærer (2stk).

Etter noen dager satt jeg i de nye pærene (skiftet på begge lyktene)

MEN INGEN LYS! :(

Noen som vet hva som kan være galt i og med at det var lys før jeg skiftet pærene?

Takker for svar!!

Skrevet

dette kan jo bare være at det er veldig dårlig kontakt enten i ledningen inn til tåkelykta el irr ved pærefestet, sjekk dette;)

var det som var problemet på min bil

Skrevet
dette kan jo bare være at det er veldig dårlig kontakt enten i ledningen inn til tåkelykta el irr ved pærefestet, sjekk dette;)

var det som var problemet på min bil

Ja, har prøvd å sett om jeg kan se noe, men må få jekket opp bilen for å komme til skikkelig. :-|:P

Skrevet
hehe en sikring kan lure det .. det skjedde med meg :P

Har skjekket alle sikringene i sikringsboksen under panseret, så lenge det ikke er sikkringer noen annen plass så ser alle sikringene fine ut! ;-)

Men skal ut med multimeteret og se hva den måler.

Takker for svar!

Skrevet

Nå har jeg målt "stikkene" til tåkelysene, der var d ingen respons på multimeteret :( Dobbelskjekket alle sikringene igjen, å alle sikringene var fine!

Testet først om multimeteret virket mot å måle sigarett-tenneren som da viste 14 volt.

Er det noen som har peiling på hvorfor tåkelysene plutselig sluttet å virke etter pæreskiftet? Evt. hvordan fikse problemet?

Tusen takk for alle svar!! =)

Skrevet

Har du orginal-montert, eller ettermontert? Kan være releet som er gåent dersom det er ettermontert.. Sjekk om det kommer strøm frem, gjør det ikke det, sjekk om det kommer strøm til releet..

Skrevet
Har du orginal-montert, eller ettermontert? Kan være releet som er gåent dersom det er ettermontert.. Sjekk om det kommer strøm frem, gjør det ikke det, sjekk om det kommer strøm til releet..

Har ingen peiling om det er ettermontert, hvordan finne ut det?

Kommer hvertfall ikke strøm fram til selve pæra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...