magne_ Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Blir muligens til salgs igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Synes det der ser ut som en M88 jeg og ikke en s38. Er vel 30hk forskjeld, anyway. Sviktstålakslinger på en standard sugis, hehe tenker etpar vanlige i god stand holder i stedet for det jallarælemikket som er sveist bak dær. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Synes det der ser ut som en M88 jeg og ikke en s38. Er vel 30hk forskjeld, anyway. Sviktstålakslinger på en standard sugis, hehe tenker etpar vanlige i god stand holder i stedet for det jallarælemikket som er sveist bak dær. Lykke til med salget. Det er 100% sikkert s38 motor! Grunnen for at det er hjemmesveisa akslinger, er at når du setter på en e34 m5 diff, så er jo denne endel større enn org.. Og da passer ingen akslinger rett på, så må enten sveise selv, få spesiallagt fra mellomakselcervice, eller kjøpe ferdig tilpassa fra PPF.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MayLeneE30 Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Du har ikke tilfeldigvis en spoiler/vinge med M3 look til E30 liggandes?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Du har ikke tilfeldigvis en spoiler/vinge med M3 look til E30 liggandes?? Nei, jeg har desverre ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg