glenn-morten Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 hei har da hatt denne bilen ute før men det blei ikke vellyka starter da en tråd på nytt. den var vel egentlig fin i karoseri helt til jeg smalt den i fjor vinter XD så nå blir alt av rust og skjønnhetsfeil tatt og den skal lakkeres selfølgelig. tenker det blir daytona voilet pearl fargen eller den jeg har nå diamantsvart metallik. skal handles inn ny front lurer litt på ac schnitzer copi ell m5 front. m5 skjørter har jeg men må lappes litt etter vintern m5 bakfanger må også lappes. har noen m5 18" felger som skal på. har en kofferlokk med m5 spoiler som jeg har fjernet emblemet på. skal også fjerne det på panseret . så blir det jo også ett anleggs-prosjekt i den hvis noen er int av bilder av det. her er noen bilder av den føre vintern XD kom gjerne med forslag også
glenn-morten Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Skrevet Januar 25, 2010 bilen stod stille en stund nå pga støpt gulv og rydda i garasjen. men har nå fått bynt litt på den igjen. planene er endret det skal nå 540 front på den som er bestilt med bakrutesenker. her er noen bilder av det jeg har fått gjort : ) beklager dårlige bilder pga mobilkamera. håper på og få no tilbakemeldinger og tips : )
gnilb Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Skikkelig fin bil! Har ingen tips men jeg skal følge med Vil gjerne se bilder av anleggsprosjektet
glenn-morten Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Skrevet Januar 25, 2010 takker : D har ikke fått gjort så alt får mye på anlegget enda men har fått laga kasse og skjert i hatte hulla her er noen bilder av det : skal da få trekt om hattehyle og sånn små ting og da skal også bygge om bagasjerommet
gnilb Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Det blir bra det der Hva heter høytalerne du bruker? Er du fornøyd med dem?
glenn-morten Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 husker ikke helt va de heter men har ikke de lengere:P var førnøyd med de men kom over noe annet noen boss blade 12" elementer.
gnilb Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Okei Skal du ha høytalere i hattehylla og i bagasjen og opp? Førnoyd med dem da?
glenn-morten Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 det blir sånn som vist på bilde . er førnøyd men skulle hatt en stoooor forsterker
gnilb Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Okei Det tviler jeg ikke på Men det koster vel llitt?
Lapin Kulta Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Flott bil, liker planene dine Vurdert andre baklykter?
Lapin Kulta Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Flott bil, liker planene dine Vurdert andre baklykter?
glenn-morten Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 blir ikke sånn alt får dyrt stereo. rundt 20k. takker hvis jeg skal lakke den daytona voilet skal jeg ikke ha de lyktene. men syns de kler den fargen på bilen da. får en clean lock med de lyktene syns nå jeg da
glenn-morten Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Skrevet Januar 26, 2010 er orginalt eksosanleg fra 520 men har bytta den bakre lydemperen:) ganske så pen lyd men skal handle inn efektanlegg til den
gnilb Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Den fargen blir nok fet hvis du velger den da Skjønner Dem har efektanlegg på koed til en grei pris hvis du ikke visste det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå