Lapin Kulta Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Hallo. Hva synes dere om fjerning av emblemene? Hvis man fjærnen, må d tinnes igjenn eller kan man sveise? Anders
steinar84 Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 må tinne å sparkle forsenkninga der emblemet skal være. det blir bra. i noen måndter helt til det sprekker eller sparkelen synker litt. da blir det en synlig ring der i lakken. få heller tak i carbon merke eller et nytt blankt ett å sett på
Rannem Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Dette blir jo å fjerne bilens identitet. I mine øyne er det helt forkastelig å fjerne dette. Jeg synes det ligger litt stolthet i det å ha det runde BMW emblemet foran på panseret. Det symboliserer en kjøremaskin få andre fabrikanter kan måle seg med. Slik jeg ser det er alle BMW'er som er produsert noe litt mer enn mange andre merker. Konklusjon, ikke fjern det
avsluttetprofil Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 (endret) . Endret Mai 22, 2017 av avsluttetprofil
Lapin Kulta Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Dette blir jo å fjerne bilens identitet. I mine øyne er det helt forkastelig å fjerne dette. Jeg synes det ligger litt stolthet i det å ha det runde BMW emblemet foran på panseret. Det symboliserer en kjøremaskin få andre fabrikanter kan måle seg med. Slik jeg ser det er alle BMW'er som er produsert noe litt mer enn mange andre merker. Konklusjon, ikke fjern det Her er jo et eksempel: Syns det ser ganske kult ut jeg! Han fullfører jo den "Cleane" looken!
engen90 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Syns det blei litt nakent jeg, men det er min mening
Rannem Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Her er jo et eksempel: Syns det ser ganske kult ut jeg! Han fullfører jo den "Cleane" looken! Opp til hver enkelt person dette her. Så "cleent" ut ja, men han har jo ikke akkurat bare fjernet panseremblemet. Som sagt, bilen mister litt av sin identitet
Sjøbuse Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 noen steder er det fint. andre ikke. forran på biler blir det ofte tomt. men min gammle E30 hadde ikke bak. syns ikke det var så ille.
Lapin Kulta Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 Okei.. Hmm, tenker litt på å kun fjærne bak..
D.Toft Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 fjern det. deste er å sveise det. men har du tinn funker det ,ye bedre enn sparkel. eg tinnet begge mine på min gamle e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå