BMWTs Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Hei kjære bimmers! Har et lite problem med hensyn til min 318 e36 som tydeligvis blir ganske dyr å få EU-godkjent selvom jeg allerede har deler dekket for 5000kr som må monteres. Verkstedet mente det kunne bli mellom 10-20 tusen kroner å få fikset det hele inkludert de gamle delene og bestilling av nye deler.(selvom jeg kan skaffe de selv så billig som mulig), det hele blir på en måte et tapsprosjekt siden jeg kjøpte den for 25k og har brukt 5k på delene som den gang måtte til for EU-kontrollen. Er det verdt det? Lurte på om dere hadde noe tips i denne saken, om jeg skal prøve å selge den uten EU-godkjenning eller selge den etterpå, alt fikset, eller delebil. Er min første bil forresten, så har ikke så mye peiling, jobber med å skaffe erfaring. Takker for alle svar og håper jeg ikke har postet feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 hva er feilene du fikk på Eu kontroll `? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWTs Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Utenom det jeg har fra før såvidt jeg husker ifra tlf-samtalen: Rust i bremserør, lekkasje i kardangen, skev aksling fremme, ulyd - hull i eksos, forskjellig bremsekraft bak, stabilisator. Får hente oversikten etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Jeg ville ha fiksa den og eu-godkjent den før du selger den, ellers går du somregel bare i tap. Det er ihvertfall min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå