tigern1984 Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Har problemer med vindusspyleren, noe som er litt upraktisk i disse regn og salt tider! Jeg har hatt nede innerskjerm og gitt pumpen litt strøm fra batteri, og denne virker, så da er det en sikring antar jeg! men jeg vet ikke hvilken sikring jeg skal prøve å bytte. Oversikten over sikringer er på tysk, noe som jeg ikke er stødig på. Noen som vet, evt, har noen annen ide om hva det kan være. Spyler bak og på lykter, men ikke frontrute! Kan det være selve hendelen bak rattet som er gåen? den virker både forran og på lykter, så syns det er merkelig i såfall. Takker for all hjelp da bilen står oppjekket og klar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Har du sett etter scheibenwasch på sikr. oversikten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigern1984 Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Da har jeg faktisk delvis løst problemet. Det viste seg jo selvfølgelig at den ene pumpen jeg tok ut selvfølgelig var den til lyktespylerene -som virket- Den jeg ikke hadde prøvd var den til frontruten. -Den virket ikke.- Enkel og kjapp løsning var å bytte om de to, til jeg får fatt i en erstatning! Litt lesning på gs bildeler sine nettsider og litt studering av bildene, så skjønte jeg hva jeg hadde gjort feil. Dette fordi at sikringen selvfølgelig var hel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå