Brian Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Hei Har lekt litt med tanken på et splittpulsgrenrør på turbokonvertering av m50b20. Har noen erfaring om hvordan dette fungerer i motsetning til et ordinert manifold? Ikke nødvendigvis på akkurat min motor, med generelt. Har lest at noen har fått ladetrykk opptil 500rpm tidligere enn ved vanlig manifold, og da begynner det jo å bli brukbart for min del. Har noen forslag på butikker som selger dette med T3 flens? Fant et på turbofun http://www.turbofun.no/product/514104/-M50-T3-turbomanifoil.html, men fins det andre alternativ som jeg bør vurdere? Utifra bildet ser det for meg ikke ut som splitpuls, men det står i produktbeskrivelsen at dette tydeligvis skal være det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå