Trond.S Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Hei Har en tank til E30 til salgs. Den har sitti på en e30 316 så armaturen har ikke pumpe. Tanken er tett og bra, men som det synes på bilde har lakken flassa på ene siden. Prisen er 500kr. Edit: Glemte å skrive 316 jeg, men det jeg mente var at den har sitti på en 316 forgasser Hilsen Trond
Ond Racing Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Har den et rør på under siden som frakter bensin fra ene til andre siden?
Trond.S Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 Er 99% sikker på at den har det. Men skal se så jeg er helt sikker før jeg sier no Hilsen Trond
Trond.S Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 holder til hvor i landet? Ved Hønefoss holder jeg til. Hilsen Trond
Ond Racing Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Trenger en ny tank til kjerra mi men det er et must at den er rustfri og i god stand. Veldig bra om du kan finne ut om den har rør i bånn
Trond.S Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 Skal se på den etterpå så blir det ikke no tvil. Tanken er bra den. Hadde tenkt å sette den på bilen min, men den ble solgt isteden.
Ond Racing Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Noen som vet om armaturen med pumpe passer oppi denne tanken?
oddis Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Den passer oppi. Har gjort det samme selv. For hva jeg kan se er det ingen forskjell på 316 forgasser tank og en annen 55L std. E30 tank. Minns jeg riktig kom kun forgasser 316 som preface, som betyr at alle ble levert med 55L tank. Jeg kikket nøye oppi tanken med lommelykt for å se om de beryktede skvalpeskottene og "samlesiloen" i bunn av tanken der pumpa dyttes ned var ulike med innsprut tanken (også 55L) jeg hadde liggende, men jeg fant ingen ulikheter. Og husk å strekk opp en ekstra bensinslange før du monterer! (I den nedsunkede rilla nederst på tanken (på bilde)). Normalt sitter det en isoporled utenpå denne for beskyttelse, men det går fint uten denne.
Ond Racing Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Den passer oppi. Har gjort det samme selv. For hva jeg kan se er det ingen forskjell på 316 forgasser tank og en annen 55L std. E30 tank. Minns jeg riktig kom kun forgasser 316 som preface, som betyr at alle ble levert med 55L tank. Jeg kikket nøye oppi tanken med lommelykt for å se om de beryktede skvalpeskottene og "samlesiloen" i bunn av tanken der pumpa dyttes ned var ulike med innsprut tanken (også 55L) jeg hadde liggende, men jeg fant ingen ulikheter. Og husk å strekk opp en ekstra bensinslange før du monterer! (I den nedsunkede rilla nederst på tanken (på bilde)). Normalt sitter det en isoporled utenpå denne for beskyttelse, men det går fint uten denne. Takker for et skikkelig bra svar!
Trond.S Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 Oddis er gutten som har orden på det han snakker om:D Har akkurat vært ute å sett på den nå og den har det røret mellom delene av tanken du etterlyste (når jeg tenker meg om hadde den vært ganske ubrukelig uten også ). Den er litt brun i skjøten mellom øvre og nedre del av tanken, men ikke noe kritisk på noe vis Hilsen Trond
Ond Racing Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Er ikke alle som har det røret, på min touring så er ikke det røret tilstede. Litt usikker på hvordan det blir transportert fra ene til andre tanken. Sikkert hevert på en måte. Skal muligens til Hønefoss om ikke altfor lenge så mulig jeg prøver å få til mere enn en handel på den turen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå