Christer Knutsen Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 hei har byttet termostat på 735en min. får ikke luftet den ordentlig. den brae freser når den blir varm, har prøvd: La den stå i en bakke. mens den sviver Flat mark mens den sviver. flat mark med tenninga på og varemapprat på 1 og 32g. temp måleren går ikke lengre en rett opp. (halv varm) termostaten slår heller ikke inn. hvordan lufter man disse ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut e Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 ser du har en e38 så skal ikke påstå noe her da jeg ikke vet hvordan den er, men på min e32 er det en lufteskrue ved thermostathuset, du har ikke en sånn du på din bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 har lett overalt men kan ikke finne noen. sitter en føler på termostathuset, men den sitter fast. så får ikke luftet der heller. (følgte med termostaten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 får ikke termostaten til og åpne.... Noen tips???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Det pleier å sitte luftenippel på dette røret 2 stk nr 8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Takker for tips. Men de var selfølgelig blendet på min Det pleier å sitte luftenippel på dette røret 2 stk nr 8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Knutsen Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 ser ut som den blei i orden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå