Gå til innhold

Erstatte "kjekk" kassettholder i konsoll E34..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I midtkonsollen på min-93 E34 sitter det en fin liten boks med lokk som spretter opp og under er det plass til 6 kassettbånd i egne "skuffer".. :lol:

Nå bruker jeg ikke så veldig mye slike bånd lenger så jeg kunne tenkt meg å erstatte hele greia med et vanlig rom til å ha småting nedi :)

Noen som vet om det finnes en original sak, eller boks med rom i, til å sette nedi der..?

Mvh

Skrevet

slenger meg på det spørsmålet altså..

jeg har bare rivi ut kassettholdertingen, men da er det jo hull inn mot håndbrekket og det er litt dumt siden alle småting man legger der ramler inn i hullet..

Skrevet

Slenger meg på denne jeg også....

Hadde vært greit og byttet ut denne med ett lite rom til diverse ting.

Skal åpne opp min i morgen, og se om deg går ann og bare røske ut kassett holderne.

Skrevet
Slenger meg på denne jeg også....

Hadde vært greit og byttet ut denne med ett lite rom til diverse ting.

Skal åpne opp min i morgen, og se om deg går ann og bare røske ut kassett holderne.

Hehe, flere som plages med dette altså.. :)

Forska litt på det i sted..det går nok å røske ut "kassett-skuffene" på et vis men da blir det heller ikke tett der ser det ut til...

Hvis man da ikke f.eks limer inn noen plater eller kanskje kler det innvendig med noe stoff...

Skrevet

Har det samme jallaopplegget i bilen min, men jeg tok regelrett ut "kassettene", skar ut en blekkbeta som jeg knakk 90 grader i fremkant og avrundet hjørnene, blekket ble såpass trangt at det sitter fint, venter på at fattern skal få tatt med seg sånn "gummimatte" så ting ikke raser fremogtilbake.. lokket ble en fjasko da jeg gjorde detta, men fjernet "låsen" og limte ørene på lokket fast i di det sitter i, kjekt å legge albuen bortpå uten at det ligger i passasjersete:P

Eller er vel muligheten å bytte bakremidtkonsoll..

Skrevet

Takker for tips :)

Skal se om det går å ta ut "skuffene" til kassettene, lime på noen plastplater med f.eks Tech7 og kle det innvendig med f.eks sånn type stereo-stoff til basskasse jeg har liggende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...