HenrikE30+ Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Trenger flg: Støtfangere foran og bak - helst i krom Komplett interiør til 4-dørs - helst sportsinteriør (med dørsider, gulvteppe, hattehylle osv) Et fint org. ratt i skinn Baklykter Frontplate Framskjermer Alle fire dørene Mekanismen til vindusviskere Grill rundt lyktene Eksosanlegg til 325i De riktige delene kjøpes raskt og kan hentes i Osloregionen. Dersom du bor i annen del av landet er jeg avhengig av at du kan sende. Rust på metalldeler er ikke av interesse. Delene må være i generelt BRA stand. Send PM eller svar her. Kan også ringe meg på 928 99 650. Mvh Henrik Bergmann
ehrnst Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 jeg har: 325 eksos grill, uten nyrer tror jeg baklykter mtech 1 ratt har en frontfanger og, men cromen er lakkert lilla (!) samt et sportsinteriør til to-dørs, beige og slitent - om det skulle være av interesse Har også frontlyktene du etterlyste en gang 93 88 20 52
jorg1s1 Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Har - grill rundt lyktene - så å si ny bakpotte fra 325 (men rørene etter bakpotta og mot midtpotta er kappet etter 20-30cm, usikker på hvorfor...) Bor 30min sør for Oslo
HenrikE30+ Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 jeg har:325 eksos grill, uten nyrer tror jeg baklykter mtech 1 ratt har en frontfanger og, men cromen er lakkert lilla (!) samt et sportsinteriør til to-dørs, beige og slitent - om det skulle være av interesse Har også frontlyktene du etterlyste en gang 93 88 20 52 Hei! Beklager at jeg ikke har hørt fra meg ang. lyktene. Fant et sett med facelift-lykter som jeg heller går for. Kan du sette opp hva du ønsker å ha betalt for de forskjellige tingene på listen din? Jeg regner med at alt er i perfekt (men brukt selvfølgelig) stand.
ehrnst Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Perfekt stand er det vel ikke, men er i orden. Du kan jo slå på tråden
jørn_318i Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 jeg har en frontplate med tåkelys, men glasset på den ene lykta er deff også har jeg lyktegriller
Ajern Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 har støtfanger foran i krom, 2 forskjellige frontplater, med spredere til den ene og ratt til e30
kjellke Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Har nesten helt ny eksos til 325i med katalysator. Har baklykter, helrøde(sota) eller orginale. Har grill som er rundt lyktene og nyrer, øyelokk og alt) Har baksete, gulvtrekk, hattehylle , dørtrekk, har 2 par. Enten helskinn eller delskinn:) Har alle 4 dører. Også støtfanger i krom. Fremskjermer (De er litt bulkete og litt rustne) Har en hau med deler. PM hva du vil ha så skal vi klare og ordne noe:) Prisen blir god om du tar mye selvfølgelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå