kjellan Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Selger coiloversen min pga mangel på kr. Prisen er minimum 3000kr Er helt nytt og ligger i esken. Tuv gokjent til 316-325 e36 sedan,cupe, cab og turing. 20-70mm senk. Merket er av JOM. Har bekjente som har settet på bil og det funker meget godt. passe stivt. Ligger klart i eska. Hentes eller sendes.
kjellan Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 vet ikke kordan jeg får lakt ut bilder her.
Rabies Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Hvis pengemangel er grunn til salg så er det vel antageligvis lite interessant med bytte regner jeg med
Rabies Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 ja okei, det er jo din tråd Hør her lille venn, når noen skriver; "Selger coiloversen min pga mangel på kr. Prisen er minimum 3000kr " så går man jo naturligvis ut ifra at det er penger som er interessant da felger hverken betaler regninger eller setter mat på bordet, så det er ingen grunn til å bli sarkastisk.
JulianS Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Men det er da lov å spørre! blir akkurat som å by under prisantydning det...
Rabies Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Joda, men det er også lov å nevne at sansynligheten er liten... Blir akkurat som å si at det er liten sjanse for regn når det ikke er en sky på himmelen det
Gjest atlis Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 ja okei, det er jo din tråd Hør her lille venn, når noen skriver; "Selger coiloversen min pga mangel på kr. Prisen er minimum 3000kr " så går man jo naturligvis ut ifra at det er penger som er interessant da felger hverken betaler regninger eller setter mat på bordet, så det er ingen grunn til å bli sarkastisk. Om jeg har lyst til og by mannen noen felger for det settet, som faktisk er verdt litt mer. Er vell min sak om jeg gjør det eller ikke ! Noe som heter og prøve lykken da vettu, og sånne som deg. Som er på bimmers for og pirke på ting er så sinnsykt unødvendig. jeg driter syltynt i hva du syns ok ? Jeg byr han felger, du holder kjeft:)
Rabies Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Hehe, gutten er tøff i kjeften også jo... Må ikke bli så sinna vettu. Er ikke bra for blodtrykket det Btw; du vet vel at jo mer hissig du uttaler deg, jo mer morsomt er det for meg å pirke? Og hvis du driter syltynt burde du spise mer fiber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå