Gå til innhold

Forslag til anlegg i BMW E46 98 mod sedan


Anbefalte innlegg

Hei har nettopp kjøpt meg en E46 og vill bytte ut orginal anlegget som står i denne, men har ikke noe særlig god peiling på dette!

Hva må byttes, har høytallere fremme i dørene og i hattehyllen, kan eg bruke disse hullene og ledningene som er her fra før? Og hva må eg gjøre for å få ledninger bak til bass etc, eventuelt gjøre for å få ledninger til hattehylle og sånn om det må byttes! Må og bytte spiller! Noen som har noe forslag til noe anlegg, vill ha et anlegg som spiller rent og grett høyt, men og være litt trøkk i bassen! pris billig som mulig igrunn, men må ha litt kvalitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er cd spillern som er svakhet her.. det letteste er ¨å bytte ut denne, men er ikke det beste f¨r utseende vis ikke man setter inn 2 din skjerm. ( det er litt av en jobb og dyrt)

eller er blaupunkt pug and play forsterker som selges blant annet hos bilradiospes.no et bra alternativ eller høyingang omformer til lav..

( prøvde det selv her om dagen med en forsterker som tar høy ingang, høytaler kabel rett i forsterker.. er ikke å anbefale da det ble synsykt mye knoting etter min mening så kjøper heller en spiller med orange lys..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...