Søviknes Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Dette er en fantastisk bil, som virkelig leverer komfort og kjøreglede. Bilen går meget godt og akselererer bra. Denne bilen henger virkelig med i trafikken. Bilen har meget godt veigrep uansett vær forhold. Det må rett og slett oppleves. Kan godt si at denne bilen har nesten alt av utstyr. Egner seg like godt på vinter som på sommer veier. Dette er virkelig en bil du ikke kan gå glipp av, rett og slett fantastisk! Lett å håntere å sin å vise seg fram i Det er fortsatt 2år garanti og har nettopp vært på service. Er EU-godkjent. Har to nye vinterdekk og to av sommerdekkene er litt slitte. Er det noe dere lurer på så er det bare å ringe meg på 91913743 eller 90679503. Må selges på grunn av at jeg har blitt far og denne bilen er ikke den beste får barnefamilier. Hadde det ikke vært for det ville jeg beholdt den. Prisen er diskuterbar. Håper på å få en fornøyd kunde. DIV utstyr som ikke er oppramset nedenfor: Kurve/tåkelys, Lyktespylere, ASR, Alu. felger, Nedfellbart baksete, automat Regnsensor, Bi xenonlys, Servicehefte, ESP, Servo, EU-godkjent, Skinn, Skinn ratt, Sound system, Sport understell, Galv. karosseri, Garanti, Utetemp, Just. ratt. Har du ikke orden på papir eller penger vennligst ikke kontakt uten at alt vil komme i orden uten problemer. Telefonselgere vil jeg ikke ha kontakt av. Dette er virkelig en bil dere burde tenke på å ha, den må oppleves. Mvh Magnus Blindheim Søviknes Skjerva 6230 Sykkylven Tlf: 91913743 eller 90679503 E-post: magnus_soviknes@hotmail.com Utstyr - Metallic lakk - Parkeringsensor bak - Sommerhjul - Vinterhjul - Xenonlys - Air Condition - Cruisekontroll - Delskinn - Elektriske speil - El.vinduer - Farget glass - Handsfree opplegg - Keyless go - Midtarmlene - Multifunksjonsratt - Oppvarmede seter - Radio/CD - Regnsensor - Sentrallås - Servostyring - Skinninteriør - Sportsseter - Takluke - ABS-bremser - Airbag foran - Antiskrens - Antispinn - Sideairbager - Startsperre Salgsform: Bruktbil til salgs Bilen står i Norge Km.stand 35000 Årsmodell 2008 Karosseri Coupe Avgiftsklasse Personbil Sylindervolum 2.0 Effekt 172 hk Drivstoff Bensin Girkasse Manuell Hjuldrift Bakhjulsdrift Farge Sølv Farge beskr. Titan Silver Metallic Interiørfarge Sort Antall seter 4 Antall dører 3 Antall eiere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg