Andreas1448 Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Planen er å skifte fra en m40b18 til en m20b23 ER DET STRESS??? Ledningsnett og krøll, det mekaniske går greit men når det gjelder alle ledningene blir jeg litt usikker.. Jeg mener det da er å erstatte "alt" det gamle med det nye nettet.. Hjerne også da) eller er det masse ledninger som må skjøtes og 1 feil koblet ledninger av en million , gjør at den ikke vill starte????
Fixfax Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 må jo ha ledningsnett + hjerne til m20b23´en. Ellers kan det hende at noen ledninger i den runde motorkontakten ved torpedo må klusses litte grann med. Tror det er en grei jobb, om du klarer det mekaniske tror jeg du klarer det eletriske også, du burde skaffe koblings skjema for den aktuelle motoren og over den runde motor kontakten før du river det sønder, og se litt på det først
Andreas1448 Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 er det mulig å droppe det meste av ledningsnettet for så bare lage en manuel knapp inni bilen til start av starter, og en til at tenninga skal være på? så det brått blir noen få ledninger bare? eller blir det samme jobb, pluss ekstra arbeid for å sette på disse knappene ?
Fixfax Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Går jo ann, men skjønner ikke vitsen, da det blir samme jobben Bare let opp motor kontakt elskjema, gjør det ordentlig første gang du
hardrocxsludge Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Du må koblet det ordentlig tror jeg, for det har jo med feilkoder på motoren og gjøre, temperatur og alle disse komponentene, du vil jo ikke kunne se så mye av dette da kanskje . Så jeg ville heller skaffet et koblingsskjema for motoren og hva den runde kontakten inneholdet av ting med nummer, også ville jeg fått tak i til kontakten til bilen, så er det bare å bytte pinnen på den plassen de skal på, så vrir du på nøkkelen
ehrnst Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 går ut ifra det er min motor du snakker om, denne har rund kontakt noe bilen din har og. Jeg ville sjekket pinnene i motorkontakta, da motoren kommer fra en pre-facelift. oversikten over motorkontaktene er postet ca 20 ganger på forumet her. MEN, jeg kan selvfølgelig poste denne igjen, her burde du se om det er noen forskjell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå