faint Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Hei! Skal nå selge bilen min. info: 1 eier var en gammel mann som hadde den fra den var ny. 2 eier var en kamerat av meg, bilen har bare stått på gårdsplassen hans uten å bli brukt. Mens jeg har hatt den nå så har den bare stått på verkstedet hvor jeg jobber, mens den har blitt pusset opp. tatt rust i dører, panser, bakluke, skjermer, takluke osv. er litt rust under, men ikke noe farlig. Det er ny bakplate og kanaler på den, og 2 nye framdekk, og ny frontrute, nye framskjermer, momo ratt, 2 sett baklykter, 1 sota og et orginalt, ny grill og nye øyelokk over frontlykter. Felga er fine, motor går fint, ikke no ulyder, senkefjærer fra supersport 60/40 med papirer. hull på det vanlig stedene på setene, 1 hull. alle listhull og hull til bmw emblem foran og bak er tettet igjen. Det som mangler på den er ny frontplate og bakfanger, ellers er det meste ferdig har en infinity fanger som kan følge med. send pm eller ring hvis du er interissert, 95946900. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Prisant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 PM meg er intrisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Er også intr. innbytte i mc? Send pm isåfall med pris etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-kenneth Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Ettersom trådstarter ikke vil komme med noe pris så byr jeg 5000.- jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Har ikke vært hjemme i dag så har ikke fått vært inne her før nå. Pris er satt til 30. men bud notert. skal fangere osv kjøpes først så blir prisen høyere. fanger som kjøper selv, blir selvfølgelig lakkert i samme farge som bilen etter salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Er den eu godkjent? Byr 8000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 byr 12000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 ikke godkjent. bud notert, men selges ikke for under 20-25. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Vanskelig og få den godkjent ell??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 nei, er ikke det. men har en anna bil jeg skal ha godkjent å driver med om dagen så har ikke så mye tid til den der. er noen foringer som garantert må byttes, åsså er det 2 dekk. ellers skal det ikke være noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 bump. ingen som har lyst på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 gå ned i pris så kan vi snakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faint Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 tror muligens bilen gjøres ferdig av meg. går ikke ned i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg