Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har ikke kjørt noe særlig bil før, men trenger man være ekspert for å kjøre og holde den ved like?

:)

Skrevet
Har ikke kjørt noe særlig bil før, men trenger man være ekspert for å kjøre og holde den ved like?

:)

Man behøver absolut ikke være noen ekspert for å kjøre bilen. Det er jo kun en selv om setter grenser for hvor mye man tørr å prøve på. Er jo bare gass, og sving + revers da selfølgelig. Det er klart det er velikehold på slike biler, men er utrolig simpelt. En skrue som stiller blandingsforholdet mellom bensin og luft, og en skrue til turtall. Utrolig enkelt. Står også i bruksanvisningen hvordan den skal stilles. Ellers er det jo bare å gjøre bilen ren m.m om man kjører i grisete underlag. En enkel sak. Trenger ikke være ekspert i det heletatt for å kjøre og velikeholde en slik bil. Også er det jo utrolig morro. Ihvertfall om man kjører i skogen / sandtak m.m Tar seg utrolig godt frem og en utrolig kraft + akslerasjon på den!! :)
Skrevet

Tøft :)

Er veldig interesert da :) Kommer tilbake med mer jeg..

Men om noen skulle være interesert eller noe, så ikke selg før du har forhørt deg med meg ? :)

Skrevet
Tøft :)

Er veldig interesert da :) Kommer tilbake med mer jeg..

Men om noen skulle være interesert eller noe, så ikke selg før du har forhørt deg med meg ? :)

Hei. Bare å komme tilbake igjen ja. Skal si ifra til deg om noen andre er intressert:)
  • 2 weeks later...
Skrevet
1200?
Dobler du det skal jeg vurdere det. Er faktisk en "helt ny" bil. Skal du ha tilsvarende bil med lik motor, 4 hjulstrekk, revers, samme scala og alt utstyret må du opp i 8 - 10 000 kr klassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...