TOM T HALL Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 ER DET NOEN SOM KAN HJELPE HER !!! HAR MISTET OLJETYKKET PÅ MOTOREN JEG KJØRTE HELT NORMALT I 60 KM I TIMEN OG PLUSTELIG PLING OG SÅ KOM DET IKKE OLJETYKK I DISPLEIET. DENNE BILEN HAR ALDI VERT HARDKJØRT ELLER NOE,DETTE ER EN e38 BMW 740ia,V8,type motor M60. 1995 MOD OG KUN KJØRT 111000 KM +at alle servicer er tatt. det er ikke noen ulyd i motoren. har og kjekket oppe i oljefilteret som viser at det er nesten ikke noen olje der som forsterker bevis på ikke oljetrykk. DET ER HELLER IKKE NOE OLJE I VANNET ELLER VANN I OLJE ! HVA KAN HA KJEDD ???? KAN NOEN HJELPE MEG MED SVAR ?? ER HJERTLIG TAKKNEMLIG FOR ALLE POSETIVE SVAR Mvh Tom T Hall. e mail: le-je@online.no Moderatoredit (R Andersen); Jeg endret overskriften fra stor til liten skrift. Vennligst les reglene for forumet før du poster.
Morty999 Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 er det ikke disse motorene som oljepumpa pleier å løsne på ?
camxer Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Det er helt korrekt morty, boltene løsner rett og slett på denne motoren grunnet vibrasjoner under drift.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Se her for DIY: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=37
NiklasJa Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Må bare pirke litt. TOM T HALL: Vennligst ikke bruk så mye Caps
TOM T HALL Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 TUSEN TAKK TIL ALLE FOR RASKT SVAR OG KJEMPE GODE LINKER,HJELPER MASSE. ER DET NOEN SOM KAN FORKLARE HVORDAN DENNE OLJEPUMPEN FUNGERER,TENKTE DA PÅ INFESTNING ? ER DET DER SOM PAKNINGEN SITTER TRYKKET KOMMER IFRA PUMPEN OG AT HVIS BOLTENE LØSNER OG AT DEN DA IKKE KAN GI OLJETRERYKK ? HADDE OG VERT FINT HVIS NOEN HAR BILDER AV SELVE PUMPEN I FORKJELIGE RETNINGER SÅ JEG KUNNE FÅTT HELHETSINTRYKK HVORDAN DEN VIRKER. Mvh Tom T Hall.
aloebiz.net Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=37 Det er en del "klikkbare" bilder der som du kan forstørre opp. Det er en ganske enkel operasjon å skru av bunnpanna. Gjorde dette på min E39 for et par uker siden for å sjekke. Der satt alle boltene tight! Fikk strammet kjedet til oljepumpa litt da
jarli Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 DETTE ER TYPISK M60! DET BESTE ER Å FÅ FINGEN UT, OG SKRUE NED BUNNPANNA OG SE OM BOLTENE LIGGER OG BADER I BUNNPANNA (JEG FANT EN BOLT DA JEG INSPISERTE MIN M60) HÅPER I DITT TILFELLE AT MOTOREN IKKE HAR TATT SKADE AV DETTE
DanH Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 JA CAPS ER DET NYE TOM T HALL: DET STEMMER NOK MED LØSE BOLTER PÅ PUMPE, MEN BARE FOR SIKKERHETS SKYLD. NÅR HADDE DU OLJESKIFT SIST? JEG HAR OPPLEVD DET SAMME DER DET BLE MONTERT DÅRLIG OLJEFILTER, SLIK AT DETTE GIKK FORT TETT OG KOLLAPSET. OG OLJETRYKKET DATT.
mrbatnes Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 kondolerer håper du ikke fikk havari. oljepumpene har en tendens til å løsne som sakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå