cabthors Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 hei hei jeg har en e30 touring 320i meed sperre aksling men når jeg kjører ere noen ganger det ddunker bak vis jeg har litt lite gass å evt slipper cluch litt fort? hva kan dette være? kan svinge på mellom aksel litt før hjula går rundt?mvh
Andreas1448 Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Har samme problem. Jeg har byttet diff, driver nå med mellom aksel bytt.. Har skjønte att dette ikke vill hjelpe noe, jeg ble fortalt at det kan være den delen som stikker ut fra girkasse -> hardykopling> mellom aksel. At det er en slark i utgående Flens. (Som betydde Girkasseskift) Sånn ordentlig klonkelyd er jegihvertfall jeg hører. skal løsne mellomaksel fra diff og snurre den til side og til side for å kjenne etter mere slark.. er vi uheldige kan det hende vi begge må bytte girkasse
cabthors Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 hmm ja får nå ikke håpe det for girkassa mi virker bra ellers hehe men kan vøre som du sier:D si fra om du finner ut noe a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå