kaldt Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Merket plutslig at motoren ikke går seg skikklig varm. Selv om jeg har kjørt lenge er den så vidt over blått på indikatoren på motorvarmen. Dersom jeg stopper motoren, og starter den igjen er den der den skal være (midt mellom varm og kald) men synker fort (1min) ned til rett over blått igjen. Noen som har vært bort i noe liknende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 prøv og bytte termostat. Høres ut som om den står åpen hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 velkommen til Bimmers forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaldt Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Takk for det Da skal vi prøve å bytte termostat, det var heldigvis ikke dyre greiene 327 kr inkl pakning hos mekonomen. Så er det bare å finne ut hvor den sitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=71 Denne er for termostat og vannpumpebytte, noen fine bilder og sikkert noe nyttig info. Husk å stoppe når du har byttet termostaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Veldig lett å se hvor den skal være. Du ser hvor temostat huset ligger i forkant av motor.pga der går vannslangene inn på motor. Skru av lokket på termoststhuset. så er det bare å plukke ut og sette inn ny Husk ny pakning kan være lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå