Bayers Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Klassikere selges. Eneste som er gammelt i kassene er kassene, alt av elementer er byttet. Nesten ikke brukt etter dette. mangler front deksel. kon er ikke inntrykt som det ser ut som på bilde!! Selges 6000 kr PM/90685962 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 trur jeg ville gått ned litt i pris, med tanke på at man får di elementene der for 500kr på Hi Fi Klubben og når kassene er gamle også da, så trur jeg ikke de er verdt 9k :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 For 9000 kan man jo kjøpe 1515:) men dette er utrolig kjekke "gutteromshøytalere" har hatt masse slikt opp i mi ti;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 lykke til ... billigere og kjøpe nytt jo ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 strøkne dc 1515 går for rundt 8-9. dine dc15 mangler frontdeksel og har inntrykket støvkone på mellomtone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 seriøst man................... om du får solgt dem så håper ikke jeg du sover godt om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadkill Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Ja, han må ha tasta inn en null for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 lykke til ... billigere og kjøpe nytt jo ..... dc serien har for lengst gått ut av produskjon og holder seg brukbart høyt i verdi i motsetning til nyere serier fra cv som du mest sannsynlig sikter til. dc15 går for 3-6 lapper alt etter tilstand, 1515 selges lett for 10 og 1215 går høyere dersom dem er pene. for all del ikke sammenlign nye og gamle cv serier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 jeg gjorde ikke det, har samme parat som deg, har hatt det i 7 år og da ga jeg 2000kr for det, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 trur jeg ville gått ned litt i pris, med tanke på at man får di elementene der for 500kr på Hi Fi Klubben og når kassene er gamle også da, så trur jeg ikke de er verdt 9k :S kan du finne DC15 element til 500kr til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 ja, stikk på hi - fi klubben : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 solge ls-15 min for 2500. fikk ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå