batty Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Hei! Eg har et komplett lysegrått alcantara interiør stående her som bare tar plass, og må vekk. Det har desverre en liten skade på fører stolen.. Ser ut som det har kommet av en røyk eller nokke. Er ikkje store greierne. Ellers er interiøret heilt ok. Dørtrekk føger, stoler, baksete, nakkestøtter og armlene. Selges samlet for 5000,- Mvh Andrew Sunde PS: Sender ikkje
batty Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 vil helst ha vekk allt.. men kan gji deg en pris vist ikkje nokken er itresserte
bmwkizn Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 vil helst ha vekk allt.. men kan gji deg en pris vist ikkje nokken er itresserte den e grei kan raskt komme og hente de evt Er også intressert i armlenet
AlXz Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Ingen fraktmulighet mot Oslo? Hva er høyeste bud nå?
batty Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 Har ikkje fått inn nokke bud enda.. Ingen fraktmulighet
bmwkizn Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Jeg kan hente for 1500.- kr for framstolene og midtarmlene
bmwkizn Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 hahah den var vel drøy du .. vet av komplett skinn til 3500.- Og det er til sedan. så da blir heller det aktuellt.hvis du ikke selger stolene og midtarmlenet til 1500
Oddey Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 disse setene kom aldri til sedan , så må være vanlige skinn stoler det da isåfall . dette er nok "litt" mere sportslig og ikke minst dyrere interiør i og med at det er m3 seter (som ikke kom til sedan;) ).
bmwkizn Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 disse setene kom aldri til sedan , så må være vanlige skinn stoler det da isåfall . dette er nok "litt" mere sportslig og ikke minst dyrere interiør i og med at det er m3 seter (som ikke kom til sedan;) ). Sannt det. men vil heller ha vanlig sort skinn enn disse men syns stolene der er penere enn de originale. var defor jeg var intressert. er sikkert verd mye mer de stolene enn det jeg bydde til noen som er ute etter slikt interiør.men ikke for meg. men det ser ikke ut som det er noe auksjon på denne tråden uansett..Så jeg vet ikke jeg hvor populære de er men det var uansett et bud. Opp til selger hva stolene går for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå