Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg har et komplett lysegrått alcantara interiør stående her som bare tar plass, og må vekk. Det har desverre en liten skade på fører stolen.. Ser ut som det har kommet av en røyk eller nokke. Er ikkje store greierne. Ellers er interiøret heilt ok. Dørtrekk føger, stoler, baksete, nakkestøtter og armlene.

Selges samlet for 5000,-

1lr88tk6e217zoegt7o1.jpg

9eicbx6ip2pepto3oxvr.jpg

Mvh Andrew Sunde

PS: Sender ikkje

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
vil helst ha vekk allt.. men kan gji deg en pris vist ikkje nokken er itresserte :wink:

den e grei :) kan raskt komme og hente de evt :) Er også intressert i armlenet :)

Skrevet
hahah den var vel drøy du .. :P

vet av komplett skinn til 3500.- :) Og det er til sedan. så da blir heller det aktuellt.hvis du ikke selger stolene og midtarmlenet til 1500 ;)

Skrevet

disse setene kom aldri til sedan ;), så må være vanlige skinn stoler det da isåfall :). dette er nok "litt" mere sportslig og ikke minst dyrere interiør i og med at det er m3 seter (som ikke kom til sedan;) ).

Skrevet
disse setene kom aldri til sedan ;), så må være vanlige skinn stoler det da isåfall :). dette er nok "litt" mere sportslig og ikke minst dyrere interiør i og med at det er m3 seter (som ikke kom til sedan;) ).

Sannt det. men vil heller ha vanlig sort skinn enn disse :) men syns stolene der er penere enn de originale. var defor jeg var intressert. er sikkert verd mye mer de stolene enn det jeg bydde til noen som er ute etter slikt interiør.men ikke for meg. men det ser ikke ut som det er noe auksjon på denne tråden uansett..Så jeg vet ikke jeg hvor populære de er ;) men det var uansett et bud. Opp til selger hva stolene går for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...