compact Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Jeg kan hente for 1500.- kr for framstolene og midtarmlene SKAMBUD! kan jo sjekke pris for et nytt midtarmlene og bare det koster jo over 1500.
bmwkizn Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Jeg kan hente for 1500.- kr for framstolene og midtarmlene SKAMBUD! kan jo sjekke pris for et nytt midtarmlene og bare det koster jo over 1500. Ja mulig det var et smambud. men uansett så var det et bud. Som sagt selger avgjør hva de går for Å det virket som han ville ha de bort :)for meg er ikke stolene verd mere.da jeg egentlig er på utkikk etter skinn.men er lov til og prøve seg can,t blame a guy for trying
batty Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 hehe ja selger skal ha mer en 1500 for stolene og armlene.. Å ej e sikker på vist du skal ha skinn så må du penge ut en del.. betalte 11500 for komplett sort skinn vader interiør.. Kan vel sette en startpris på det da for allt, for 5000,- Å de er vel en gunstig pris det...
bmwkizn Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 hehe ja selger skal ha mer en 1500 for stolene og armlene.. Å ej e sikker på vist du skal ha skinn så må du penge ut en del.. betalte 11500 for komplett sort skinn vader interiør.. Kan vel sette en startpris på det da for allt, for 5000,- Å de er vel en gunstig pris det... Er sikkert ikke noe urimelig pris det. Sorry O.T men det ligger en fersk tråd på strøkent sort skinn. stoler+baksete under deler selges til 3500.-
batty Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 Hehe ja fint for han det:p trur ikkje han veit ka de er vert ej blei jo tilbydt 15 000 for det som står i bilen min..
NSR Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 hehe ja selger skal ha mer en 1500 for stolene og armlene.. Å ej e sikker på vist du skal ha skinn så må du penge ut en del.. betalte 11500 for komplett sort skinn vader interiør.. Kan vel sette en startpris på det da for allt, for 5000,- Å de er vel en gunstig pris det... Er sikkert ikke noe urimelig pris det. Sorry O.T men det ligger en fersk tråd på strøkent sort skinn. stoler+baksete under deler selges til 3500.- Det er vel ikke sportsstoler eller vader?
bmwkizn Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 hehe ja selger skal ha mer en 1500 for stolene og armlene.. Å ej e sikker på vist du skal ha skinn så må du penge ut en del.. betalte 11500 for komplett sort skinn vader interiør.. Kan vel sette en startpris på det da for allt, for 5000,- Å de er vel en gunstig pris det... Er sikkert ikke noe urimelig pris det. Sorry O.T men det ligger en fersk tråd på strøkent sort skinn. stoler+baksete under deler selges til 3500.- Det er vel ikke sportsstoler eller vader? Nei er ikke det Men jeg vil heller ha vanlig sort skinn enn alcantara i stoff Men som jeg sier. Det er MIN smak Men nå regner jeg med selger syns det er nok O.T diskusjon her
batty Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 hehe går bra Skrik ut om der er nokken som er intresserte!
iNthe Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 hehe ja selger skal ha mer en 1500 for stolene og armlene.. Å ej e sikker på vist du skal ha skinn så må du penge ut en del.. betalte 11500 for komplett sort skinn vader interiør.. Kan vel sette en startpris på det da for allt, for 5000,- Å de er vel en gunstig pris det... Er sikkert ikke noe urimelig pris det. Sorry O.T men det ligger en fersk tråd på strøkent sort skinn. stoler+baksete under deler selges til 3500.- folk selger jo vanlig "skli-skinn" standard sort skinn-interiør for 2000 for tiden.. ingen sidestøtte alcantara er DIGG å sitte i, og verd mye mer. 5000 er en kjempegod utropspris selger har satt.
batty Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 bud notert! Skal få dei for 4000 vist ikkje jeg får nokke bud på alt til i morra:) Du henter dem?
leif harald Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 bud notert! Skal få dei for 4000 vist ikkje jeg får nokke bud på alt til i morra:) Du henter dem? Hvor er sula da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå