Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har nå blitt ferdig med mitt turbo prosjekt

detter orginalt en 325

som jeg har bygs om til 2,7liter turbo motor

med 525 disel veiv

h-profil råder

turbo stempler (lavkomp)

ble bremset til 350-400 i motorn, men jeg har litt for stor turbo ( gt45 med 3,5" som downpipe ) så får ikke ladetrykk før 4300rpm:( og har satt spærra på 6400 rpm. pg orginal kam.

men skal kjøre med den turbon i vinter hvis det ikke er noen er linteresert :)

plll003.jpg

plll010.jpg

plll004.jpg

plll008.jpg

plll005.jpg

Skrevet
Grattis.

Men når man bremser får man som regel et tall. Ikke mellom 350-400hk :lol:

Har du litt mere nøyaktig spec på motoren.?

Dyser, sprut, komp forhold osv

830cc dyser

megasquirt sprut. laget av anders kristiansen

Skrevet

Bra du fikk opp prosjekttråd :)

Du får satse på ei ny bremsing til våren, i rototesten til PBC i Oslo. Det sitter jo CP stempler i motoren din, så det er bare å ladde på :D

Skrevet

lurte bare på en ting, var det mye jobb med intercooleren? altså hvordan var det med plass i forhold til fangeren, brukte du lang tid på det?

tøff bil i hvertfall! skikkelig sleeper, utenom den deilige cooleren under i fangeren..

Skrevet
lurte bare på en ting, var det mye jobb med intercooleren? altså hvordan var det med plass i forhold til fangeren, brukte du lang tid på det?

tøff bil i hvertfall! skikkelig sleeper, utenom den deilige cooleren under i fangeren..

ja var jævlig skje og få plass men med litt bruk av vinkelsliper så går allt )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...