exence Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Hei. Tenkte jeg skulle legge ut bilen/delene for salg ettersom jeg skal hente meg ny bil, og ikke har tid eller pågangsmot til å bygge ferdig prosjektet mitt.. jeg kjøpte for ca 1 år siden en 325i 2 dørs i ålesund, men den blei vrak, gitt.. så skulle ta karosseribytte, men kom ikke lenger enn og sette inn interiøret. så da selger jeg heller alt i deler for og bli kvitt det før vinteren, da den står litt i veien har egentlig en komplett bil. har motor/gir med ledningsnett og hjerne med chip. Recaro stoler som er moddet til e30. grenrør og effektanlegg 325 bakstilling med powerflex foringer (318 diff) 325 fjørbein og kalippere (skivene har rustet veldig) stålbunnede slanger forran og bak, men den ene forran er ødelagt. svarte skinn dørtrekk forran og bak blå/lilla m3 speil blå/lilla m3 vinge (uten fippen) 2 dørs 323 karrosseri. ++ Har demontert toppen osv fra motoren. skulle undersøke om det var noen ventiler osv som hadde røket under kræsjen, men så ikke noe tegn til skade. blokka og toppen er i bra stand. bunnpanna er sprekt. så motoren må settes sammen. så trenger toppakning, reimdeksler, og fordelerlokk for at motoren skal være komplett.. Trenger nye giroverføringer til girkassen da disse knakk. litt travelt akkuratt nå, så får ikke utfyllt så mye her.. men kontakt meg på pm eller sms så kan jeg ordne bilder og forklare litt mer.. Kom med bud.. selges snarest. kan kjøpes komplett eller i deler.. ;p Mvh Remy. Tlf 93263418
bmw325i86 Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 kor mykje skal du ha for green røyra?? og dør trekka??
exence Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 kom med bud.. ;D en kompis av meg som skulle vurdere og kjøpe motor/gir/ledningsnett og hjerne for 6. porta og plana topp, gromme topplokksbolter, trimkammer osv. satt vel rundt 200hk i motor var veldig sprek!..
exence Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=91884&highlight= Link med noe spec fra motor osv når jeg kjøpte bilen
SpiderPig Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 byr 2000 for bærearmer med skivebrems osv bak, altså det jeg trenger for å bygge om fra trommel.. skulle også hatt 51mm fjørbein forran, gi med en fin pris på dette ?
exence Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 byr 2000 for bærearmer med skivebrems osv bak, altså det jeg trenger for å bygge om fra trommel.. skulle også hatt 51mm fjørbein forran, gi med en fin pris på dette ? 4 for framme og bak med calippere og foringer?
exence Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 hopper til køys nå.. kommer tilbake i morgen.. send sms hvis noen skal ha tak i meg på dagen..
SpiderPig Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 byr 2000 for bærearmer med skivebrems osv bak, altså det jeg trenger for å bygge om fra trommel.. skulle også hatt 51mm fjørbein forran, gi med en fin pris på dette ? 4 for framme og bak med calippere og foringer? 4 inkl frakt så er det greit trenger ikke skiver og kalippere forran
M3 Yngve Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Byr deg 500,.kr ink frakt som nevt på tlf, for den takkonsollen med alle skruer, fester og sol skjermene. Pm eller ring tlf: 90141919, når du har fått den av en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå