smainick Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 hvor mye for instrumentet? viss det er i orden...
exence Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 byr 2000 for bærearmer med skivebrems osv bak, altså det jeg trenger for å bygge om fra trommel.. skulle også hatt 51mm fjørbein forran, gi med en fin pris på dette ? 4 for framme og bak med calippere og foringer? 4 inkl frakt så er det greit trenger ikke skiver og kalippere forran da må jeg sjekke ut litt ang. frakt.. ;p blir vel dyrt og sende detta?;p
exence Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 selge svinghjulet? Vil helst selge motor og gir komplett
exence Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 Byr deg 500,.kr ink frakt som nevt på tlf, for den takkonsollen med alle skruer, fester og sol skjermene. Pm eller ring tlf: 90141919, når du har fått den av en gang. skal se hva jeg får til ;p
exence Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 Hvordan er gulv teppet i bilen ? Ikke noe sånn fryktelig pent.. ;p
exence Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 hvor mye for instrumentet? viss det er i orden... Kom med ett bud.. mange som spørr etter det ;p
SpiderPig Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 byr 2000 for bærearmer med skivebrems osv bak, altså det jeg trenger for å bygge om fra trommel.. skulle også hatt 51mm fjørbein forran, gi med en fin pris på dette ? 4 for framme og bak med calippere og foringer? 4 inkl frakt så er det greit trenger ikke skiver og kalippere forran da må jeg sjekke ut litt ang. frakt.. ;p blir vel dyrt og sende detta?;p par hundre kroner sikkert ja
exence Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 byr 2000 for bærearmer med skivebrems osv bak, altså det jeg trenger for å bygge om fra trommel.. skulle også hatt 51mm fjørbein forran, gi med en fin pris på dette ? 4 for framme og bak med calippere og foringer? 4 inkl frakt så er det greit trenger ikke skiver og kalippere forran da må jeg sjekke ut litt ang. frakt.. ;p blir vel dyrt og sende detta?;p par hundre kroner sikkert ja Hva bør jeg frakte med, da?;p
exence Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 Da var motor/girkasse/grenrør og ledningsnettet solgt.. Vært litt travel i det siste, da jeg har hatt mye og gjøre på jobben og kjøp av ny bil ;p
exence Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 effektanlegget er av merket Sebring, tror jeg ;p
G-RACING Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Byr deg 500,.kr ink frakt som nevt på tlf, for den takkonsollen med alle skruer, fester og sol skjermene. Pm eller ring tlf: 90141919, når du har fått den av en gang. Er forskjell på vanlig takkonsoll og den til M3 Yngve
M3 Yngve Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Byr deg 500,.kr ink frakt som nevt på tlf, for den takkonsollen med alle skruer, fester og sol skjermene. Pm eller ring tlf: 90141919, når du har fått den av en gang. Er forskjell på vanlig takkonsoll og den til M3 Yngve Mener de er like fra 320-M3, med panel i taket. Men du har jo tak luke du Så¨da må du ha sånn med utsparinga til sveiva, om ikke du har el luke pluttselig da. Så jeg ønsker denne som er til ikke luke bil. Blir det noe salg her ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå