Gå til innhold

Bmw e30 325 2dørs selges som den står eller i deler!...

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
har du forsatt 2 dørs 323 karrosseri + bakstilling og forstillig? evt pris på dette?

Karosseriet, bakstilling og forstilling har jeg enda.. men karosseriet er skikkelig stygt.. ;p anbefales ikke ;p står uten dører.. ;p mulig bakstillinga er solgt ;p

Skrevet
Får jeg kjøpt det tak deselet ditt da?

har sett litt på det, og det er blitt ødelagt etter flere mnd ute i masse minusgrader.. ;p så var det sprekt fra før.. ;p

Skrevet
har du forsatt 2 dørs 323 karrosseri + bakstilling og forstillig? evt pris på dette?

Karosseriet, bakstilling og forstilling har jeg enda.. men karosseriet er skikkelig stygt.. ;p anbefales ikke ;p står uten dører.. ;p mulig bakstillinga er solgt ;p

er det mye rust på det da eller? eller er den runbulka å stygg i lakken? for er ikke noe problem så lenge karosseriet ikke er rammeskeivt å helt ihjel rustet

Skrevet

er det mye rust på det da eller? eller er den runbulka å stygg i lakken? for er ikke noe problem så lenge karosseriet ikke er rammeskeivt å helt ihjel rustet

er en del rust på den.. ikke noe kjempe farlig under, men. forrige eier har prøvd å sparkle igjen lister osv.. og det er ikke noe pent akkuratt, så er den ganske rundbulket osv ;p

ikke noe spesielt og satse på ;p

Skrevet

Er forsatt intressert, jobber som billakkerer så at den er stygg utvendig har ikke noe å si, sånn ca hva forlanger du for den? du har papira på bilen?

Skrevet
Er forsatt intressert, jobber som billakkerer så at den er stygg utvendig har ikke noe å si, sånn ca hva forlanger du for den? du har papira på bilen?

skal få den for 1500 ;p skreiv omreg på den når jeg henta den, men var ikke og er ikke skilter på den, så jeg har aldri fått noe papirer på den.. men var ikke noe problem når jeg henta den, hvertfall.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...