bebet0 Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 heisann. har nettopp montert angel eyes (ettermonteringsett) til en e46 men de lyser ikke:S har montert å koblet rett på batteriet å da funket de. men virker som bilen ikke "skjønner" at de er koblet til:S har også målt strømmen og det funker. noen som har tips eller kanskje har vært borti samme problem ? takk på forhånd
Rune82 Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Gjorde det nettopp selv. Hekter deg på ledningene til parklyspærene og fjerner pæra. Vær obs på at den røde ledningen er - ikke +... DIY'en her kan gi feilmelding på check-control'en når du fjerner parklyspæra sånn jeg forsto det om man ikke begynner å kødde med ekstra rele og greier. Strømtyver direkte på parklyset funker helt fint.
mspec Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 jeg stakk mine kabler rett inn i kontakten hvor de gamle kablene ligger..men på den ene siden fikk jeg ikke lys,men da stakk jeg kablene inn på motsatt side av kontakten og da ble det lys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå