jonr- Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Denne har "ny" motor som er gått 155k. Bilen har gått 226k. Kun et par rustflekker her og der. Ikke rust under bilen. Ny clutch, nytt batteri, års avg.bet, eu-god for 1mnd siden uten problemer. bilen er den mest strøkne 1986mod jeg noengang har sett, til tross for noen få kosmetiske små-bulker. Starter som bare det og er skikkelig tight å kjøre. Motor går reint uten ulyder. Jeg synes 1,8litern drar mye bedre enn forventet Lufter et salg av bilen da jeg kunne tenkt meg en e30 i stedet! innbytte mulig! Kan jo vurdere andre biler også.. kanskje e36. edit: har forresten et sett med m-felger til denne bilen for hånden. Har bare ikke fått hentet dem enda. vinter og sommerhjul holder HVERTFALL en sesong til! Bilder av bilen er tatt et par dager etter jeg kjøpte den. Den er ikke polert på bildet, kun vasket skikkelig. Nye bmw emblemer medfølger i prisen da de som sitter på er slitte. kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Så skikkelig pen ut den der ja Er skikkelig verd å ta vare på ihvertfall Har du noe ca pris på bilen? Og gjerne interiørbilder Og hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Så skikkelig pen ut den der ja Er skikkelig verd å ta vare på ihvertfall Har du noe ca pris på bilen? Og gjerne interiørbilder Og hvor i landet holder du til? ja, den er tatt veldig godt vare på. Interiøret ser veldig bra ut, men har ikke bilder. Jeg har såvidt kikka på setene (det er noen fæle setetrekk på pr.idag), og det ser helt greit ut. Den er jo gammal...og den har jo gått langt, men er som sagt godt behandlet. Det er cdspiller og et biltema "anlegg" skrudd fast i hattehyllen bak. Jeg kan sette inn en forsterker og bass om det skulle være interessant. Denne står i Hamar. kom gjerne med bud på pm. Jeg syns denne er knall, men har veldig lyst på e30 eller e36 som vinterbil/bruksbil. Derfor den vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 hva kan jeg forvente å få igjen? ca. fikk bud på 5000,- syns det ble litt lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Heisann, kjøpte nettop en lik bil. Fargen alt er likt. med 170på metret, så si uskrudd bil. Nettopp ok eu ,men uten servo. Ga 10k for den ,og synes selv det var lite. Men såklart er begrenset hva en får for en sånn. Men 10 burde du få og kanskje 12-15. Lykke til, hadde jeg ikke hatt maken hadde jeg hentet den. Og det biltema annlegget.... Det hadde jeg kastet i Glomma. Danne govogna skal være orginal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Må si jeg har lyst på den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Vurderer å kjøpe meg en vinterbil. Bremser og dempere er bra eller? Har du bilder innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Heisann, kjøpte nettop en lik bil. Fargen alt er likt. med 170på metret, så si uskrudd bil. Nettopp ok eu ,men uten servo. Ga 10k for den ,og synes selv det var lite. Men såklart er begrenset hva en får for en sånn. Men 10 burde du få og kanskje 12-15.Lykke til, hadde jeg ikke hatt maken hadde jeg hentet den. Og det biltema annlegget.... Det hadde jeg kastet i Glomma. Danne govogna skal være orginal! ok! Da "dreit" jeg meg ikke ut ved kjøpet alikevel da. Jeg vil nok ha nærmere 15k for den. men vi får se. Er som sagt ikke nødt til å selge, men har så utrolig lyst på sjarmerende e30 eller tøff e36:P Heller vel egentlig mest mot e36 da jeg burde hatt airbag. (fornuftige meg). jeg satt ikke inn det anlegget. Det ser forsåvidt bra ut! hehe. Jobben er gjort ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Vurderer å kjøpe meg en vinterbil. Bremser og dempere er bra eller? Har du bilder innvendig? ja, bremsene fikk skryt av mekanikeren som tok eu-kontrollen. Dempere er også meget bra, vil jeg si! (Utifra hvordan bilen oppfører seg i dumper og svinger) (jeg har ikke kjørt denne bilen mer enn et par meter på "lukket" område, men har vært passasjer noen mil) Ettersom jeg for tiden ikke har førerkortet. Får det snart igjen derfor blir det også litt vanskelig å få tatt noen flere bilder, men det kan jeg prøve på til helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ok, høres bra ut. Er bare litt skeptisk til setetrekk Ser setene helt forferdlige ut uten setetrekk, hull etc? Hadde satt veldig pris på bilde av interiør og motorrom. Greit å se før man eventuelt bestemmer seg for å ta turen for å se på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ja cs kjøp den! Så har vi 518i treff! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ok, høres bra ut. Er bare litt skeptisk til setetrekk Ser setene helt forferdlige ut uten setetrekk, hull etc?Hadde satt veldig pris på bilde av interiør og motorrom. Greit å se før man eventuelt bestemmer seg for å ta turen for å se på den. Jeg kan få tatt det ila helgen, antar jeg. Det er setetrekk kun for å bevare setene, men jeg sjekket under og det så såpass bra ut at jeg ikke "gadd" å fjerne alt. Det kan jeg gjøre, men tviler på at setene i midten, bakerst er opp-brent eller noe:P Motorrom og interiør ellers, tar jeg også bilder av. Ingen oljelekkasje i motor Bilen har også en større bulk på venstre side. Du kan se den på bildet. Det er ikke blitt rust og bulken kan taes med magnet. Det er jeg ganske sikker på. Det skal taes om jeg beholder den, da dette er kjapp og billig prosedyre. Og det er nylig skiftet stag foran på bilen. Det kostet 3000 for staget? Jeg så kvittering på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 ja, og om det ikke er nevnt eller fremkommer på bildene; det er takluke på bilen i stedet for aircondition. Jeg har hørt at folk heller valgte takluke fremfor klima-automatic på den tida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Regnet med 100% at det ikke var ac på en 518i fra 86. Er det noe elektrisk på den i det hele tatt speil etc? Varmeseter? Vinterdekkene er det pigg/piggfritt? Vi får se da om det blir 518i treff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Regnet med 100% at det ikke var ac på en 518i fra 86. Er det noe elektrisk på den i det hele tatt speil etc? Varmeseter? Vinterdekkene er det pigg/piggfritt? Vi får se da om det blir 518i treff.. hehe. det var en tørr spøk etter 1 stk whiskey.. ikkenoe elektrisk i det hele tatt. Tror det eneste er speilene. pigg på vinter. vi kan jo forsåvidt ta resten på pm. Send meg nr ditt, så kan jeg ringe deg på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg