JSJ Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hei! Har kjøpt meg en Harman/kardon CA280 bilforsterker; http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Det jeg lurer på er hvis jeg skal koble bridged, altså bare en høyttaler (SUB), hvordan kobles det riktig? På forsterkeren er det avbildet det motsatte av hva som står i bruksanvisningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 sånn som på bilde er en måte å koble forstekerner til en subb ja. men om det er det beste for din forsrker og sub vet jeg ikke.. spørr på bilstereoforumet.no og sett med hvilket sub element du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSJ Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 takk for kjapt svar. får vel prøve bilstereoforumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Bruk det som er avbildet på forsterkeren. Du har selfølgeligt kjøpt deg ein sub på 4ohm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå