Rayman Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hvor får en tak i dette? tenker da på 3.5" rør, 45, 90graders bender osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 mener å ha sett at bilxtra og mekonomen skaffer dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 jeg har i 316. Rette lengder, må kappes vinkler selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Disse er kjent for å ha det meste www.vangbo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Disse er kjent for å ha det meste www.vangbo.no Takker, akkurat dette jeg var ute etter EDIT: Men prisen er ikke til å leve med, fy f... kor dyrt og i tillegg var det +mva.. da er prisene iallefall utpå jorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Hvis du kjenner noen som har et firma får du mellom 40-50% hos vangbo. Får reklame fra dem flere ganger i året. Men selv da er det dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 torshov bilrekvisita har veldig fine rør. og grei pris. Mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Torshov er fine på pris, men de har ikke 3.5" åsså er det INGEN butikker på vestlande... de sender ikke heller Men nå har jeg bestillt fra PPF så fuck Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Du kan vel bestille mejeri rør direkte fra et firma i skien tror jeg skal være billig har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xploticx Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 jeg får tak i det meste av 304 rustfritt og 316 syrefast rør og rørdeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Syrefast\rustfritt er 4 ganger dyrere en mye annet, men så har det 8 gangen levetiden også Dyrt der og da, men etter 4 år så ja, da er det verdt innvesteringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Syrefast\rustfritt er 4 ganger dyrere en mye annet, men så har det 8 gangen levetiden også Dyrt der og da, men etter 4 år så ja, da er det verdt innvesteringen. Og du mener dette forsvarer prisen deres? Når du kan finne samme deler til 1\3 av prisen andre plasser... skal kjøpe deler hos vangbo når jeg har vunnet i lotto å vil ligge under bilen og speile meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå