Rayen Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hei godt folk.. Ligger litt på tanken om eg skal selge 523'n no til fordel for M bil Men som sagt dette er bare en tanke, har hatt denne bilen i 1,5 år og er blitt veldig glad i den og funnet ut at disse bilene med dette utstyre og fargekombinasjoner samt Manuel gir ikke vokser på trær lengre.. Derfor har eg funnet ut at eg er i stor tvil om eg vil selge den men legger den idag ut KUN her på Bimmers for og skjekke om det er noe interesse for denne herlige E39'n Litt Info: Full Mtech Proff sota vinduer Svart sportskinn 8000k xenon i kjørelys Eisenmann 2x83 (Helt råå lyd) 19" Dotz mugello 8,5 og 9,5 35mm senk Eu Godkjent med 0 feil november 2008 Dette er et par ting som eg kommer på i farten.. Bilen har rullet 239km men den bærer ingen preg av dette i følge min mening.. bilen har hatt 2 andre bimmers eiere før meg så denne bilen har vert godt vedlikeholdt og blir vasket gjevnlig Eg setter ingen pris på bilen no... men dersom noen er intressert kan di alltids sende meg en Pm for mere info eller bud.. Bilen står faktisk vinterlagret no, og kommer ikke til og komme i kontakt med salt denne vinteren då eg har anskaffet meg vinterbil for anledningen.. Ta en titt i tråden min og la bildene tale for seg =) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... sc&start=0 Mvh Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Veldig pen E39 lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Veldig pen E39 lykke til med salg! Takk for det Skjekker bare litt interesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Fin bil, men er ikke noe å få igjen for gamle biler som bruker mye bensin lenger desværre... taper sinnsykt på og selge denne tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Fin bil, men er ikke noe å få igjen for gamle biler som bruker mye bensin lenger desværre... taper sinnsykt på og selge denne tiden... Nei, kan hende det.. Men den bruker ikke så mye går på 1 liter på milen ved frisk blandet kjøring ligger en 0,2 under tilsvarende i automat.. Men kommer sikkert til og ta vare på biilen mest sannsynlig, ville bare se om noen er intressert i den.. då må di bare gi en lyd.. har brukt endel på denne så tar heller vare på den en og gi den vekk då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Fin bil, men er ikke noe å få igjen for gamle biler som bruker mye bensin lenger desværre... taper sinnsykt på og selge denne tiden... Nei, kan hende det.. Men den bruker ikke så mye går på 1 liter på milen ved frisk blandet kjøring ligger en 0,2 under tilsvarende i automat.. Men kommer sikkert til og ta vare på biilen mest sannsynlig, ville bare se om noen er intressert i den.. då må di bare gi en lyd.. har brukt endel på denne så tar heller vare på den en og gi den vekk då Dette stemmer nok... Min bruker heller ikke over literen, og da er det snakk om småkjøring. Og som nevnt gasser jeg på litt. Siste måling på langkjøring var Voss- Bergen med 4 i bilen og full bagasje etter ekstremsportveko. Da brukte den 0.68... Det var mange biler på veien og jeg fulgte trafikken. Er vel mange som tenker at disse er tunge og bruker mye lake... Det trodde jeg og. Helt til jeg fikk min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 jepp.. helt enig med deg der.. så for di som skygger unna fordi di tror disse bruker mye bensin må tro om igjen.. for det gjør di nemelig ikke.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Pris antydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Lurer eg òg på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Pris antydning? Har en intressert rundt 110.. så er bud over dette som kan bli vurdert.. Fortsatt veldig usikker på salg.. hehe.. mvh Raymond Edit: usikker på dette budet.. Virker litt useriøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 hvis du har bud på 110 bør du selge.. hvis du ser de som ligger på nett så finner du mange med lavere kmstand til nesten halve prisen. fra 50 og oppover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 hvis du har bud på 110 bør du selge..hvis du ser de som ligger på nett så finner du mange med lavere kmstand til nesten halve prisen. fra 50 og oppover.. ribba biler med flate stoffseter og automat ja...og 15 tommers hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg