Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en ekstremt på kostet tt01-e som jeg vurderer å selge sitter 6,5 turn lrp motor og tilhørende frarsreg. kulelager diff bak stål driv aksler alu øvre og nedre bærearmer foran og bak chassiet er byttet ut til ett flatt chassi av compositt/karbon det som er orginalt igjen på bilen er diffen forran og styrestag da de andre har en lei tendens til å dette av.følger med en del deler / dekk / karosseri batterier og lader eneste som mangler er sender/mottaker da det MÅ bruker 2,4 ghz pga Mye strøm inne i selve bilen selv kost er over 15000 kviteringer på det meste. ..

serriøse bud vurderes. bilen er ikke brukt mye kjørt kansje 30 timer

er kulelager over alt på bilen.

ett telefon nr er kansje greit . . . 97635323

ps. detter er ingen tt01-e lengre da alt er bygget om. bilen kjører i fra en god del nitro biler. sett inn en 4 turn lrp motor så er det nok ingen bensinbiler som henger på lengre. fartsreg. tåler ned til 4 turn.

n8fvz81blz5vqep3qgqb.jpg

gpyis6toz912eud7so6y.jpg

fypzn3ug53pdf9w9l59v.jpg

mpz089m7o2gsvgnd7zel.jpg

62zcq80xcr5f0k4or3m5.jpg

Skrevet

et bilde er kanskje greit. og det kan nok være vanskelig å få 5000 for en tt01 Greit du har påkosta mye på den men den blir ikke værdt så mye på markedet desverre.. Men du kan jo være heldig :)

Skrevet

lykke til med den prisen :P

jeg hadde en tt-01 r som jeg bygget om med carbon chassis, lipo, børsteløst

alt av aludeler og 2.4ghz spectrum sender/mottaker og jeg sleit veldig med å selge det for 5000 for 3 år siden, så lykke til :)

Skrevet

opp er det ingen som vil gi meg ett bud engang ? siktet på 5 da alt av det grommeste er brukt på denne bilen men er så klart åpen for bud. får jeg ett greit bud blir den solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...