Rabies Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Jeg har lyst til å "tyske opp" bilen min lit med noen felger med bittelitt for lavt innpress (E36) og lurte på om noen har noen lure triks for å brette inn kanten på innsiden av baksjermene uten å bruke hjulbuevalse? Tenkte på å bare legge en trekloss mot kanten og banke den inn med hammer, men er litt skeptisk til å begynne uten å ha spurt litt rundt først
Lasse83 Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Kan fort bli spekker i lakken da, og om du er uheldig så kan skjermen bli bulkete... Det beste er selfølgelig en valse, men jeg har brukt en kjevle(!) som jeg la imellom dekk og skjermkant og rullet bilen frem og tilbake mens jeg ga litt press på den, funka på riskoker'n min ihvertfall, men ikke på e34'en til en komis, der var stålet for tykt/stivt.
Rabies Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 Hmmm. Får vel ta kontakt med noen som driver med valsing da... Er ganske stivt stål på bakskjermene på E36 også
Lasse83 Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Hvor bor du? Har en skikkelig valse liggende jeg som du kan låne mot litt ølpenger om du bor i oslo området
LianLi Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 vals ordentlig for all del! Forige eier banket inn skjermene på min, lakken sprakk og har fått rust der nå. Skal hellakkere bilen.
Sturlis Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 http://www.youtube.com/user/DreRasing#p/u/7/QLwdWsNDGLg
Rabies Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 Hvor bor du?Har en skikkelig valse liggende jeg som du kan låne mot litt ølpenger om du bor i oslo området Bor i kristiansand så det blir nok litt langt unna. Men takk som byr LianLi: Da vet jeg det. Får bli skikkelig valsing da. Sturlis: Eeeeh.... Nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå