Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er den at bilen har tømt seg for strøm og jeg får ikke låst opp bilen på sentrallåsen.

låsen på førerdøra er ødelagt, så der får jeg ikke inn nøkkelen.

noen som har fått opp panseret utenom å dra i åpne-spaken?

gjelder en E34.

Mats

Skrevet

hmm,,,høres ut som om du har en litn tvist der:(

om du grei å kom tel under biln trur e nestn at d e lettast å kom tel batteriet da...da mein e at du skal klar å lur opp ledningen å kobbel dem på polan

lykka tel:)

Skrevet

Ettersom eg har forstått deg rett er bilen tom for strøm. For å få opp bilen må du ha strøm?? Det letteste er da å koble pluss på startmotor og minus til jord da den tykke kabelen går rett opp til batteriet.

Hvorfor du må koble deg på der er fordi du ikke klarer å komme til batteriet (med mindre du har gummihender). Har gjort dette selv å vet det funker håper du forsto det nå.... lykke til :D

Skrevet
Ettersom eg har forstått deg rett er bilen tom for strøm. For å få opp bilen må du ha strøm?? Det letteste er da å koble pluss på startmotor og minus til jord da den tykke kabelen går rett opp til batteriet.

Hvorfor du må koble deg på der er fordi du ikke klarer å komme til batteriet (med mindre du har gummihender). Har gjort dette selv å vet det funker håper du forsto det nå.... lykke til :D

Ja da skjønner jeg deg;)

men prøver å ta ut nyrene og se om jeg ser panser wiren derfra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...