Simon S Arvesen Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Utv. 3 91. Lillediffen til e30. 3500/ bud.
Gjest atlis Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 kan du heller svare på svaret jeg ga deg på innboksen din eller ?
Simon S Arvesen Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 kan du heller svare på svaret jeg ga deg på innboksen din eller ? Hei Atle, har ikke fått noe flere PM fra deg, men du tenkte på tilbake meld ang grenrør og intercooler? Har hatt litt mye å gjøre i det siste. Skal sjekke opp i ettermiddag jeg.
Larsegutt Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 den diffen kunne vær noe for meg simon? eller? savner litt kjapper aks...
Simon S Arvesen Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 den diffen kunne vær noe for meg simon? eller? savner litt kjapper aks... Er den utv jeg kjører på orange. Det er den ultimate utv til e30 med 6 er m20. 325 is kom org med denne utv.
kjellke Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Gi me en god pris så kan e hente på dagen Svar på PM
Olav Otterlei Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 sendte deg en pm men ingen svar. Er det noe slakke? ulyder? jeg tar den hvis den er i orden
Simon S Arvesen Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 sendte deg en pm men ingen svar. Er det noe slakke? ulyder? jeg tar den hvis den er i orden Hei, beklager ikke du har fått svar. Sender deg PM nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå