Thomas N Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Strøken helt ny Cerwin Vega Stroker 15" dobbel 4 ohm selges Denne har aldri vert i kasse eller skrudd fast i noe, da det ikke er hull til skruer enda Sjelden mulighet siden man nesten ikke får rep kit og reconing til Stroker lenger Kan sendes i hele norge, koster 214-294 kr avhengig av hvor tungt pakket den blir Selges for rundt 3000-3500 eller bud kostet det dobbelte ny Og Pioneer DEH 9600MP selges, rå spiller med 3 stk 5 volts linjeutganger, mye finere og kratigere lyd enn vanlige 2-3 volts utganger Selges for rundt 2-3000 eller bud
Hankook Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Sitter og vurderer den spilleren=) Så for at anonnsen ikke skal gå ifra meg må jeg legge inn en post=)
Thomas N Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 Sitter og vurderer den spilleren=)Så for at anonnsen ikke skal gå ifra meg må jeg legge inn en post=) Hehe,om du er intersert kan du få den for 2000 Spilleren fungerer som bare det , har brukt den til dags dato,spilleren er jo brukt men funker godt Spiller veldig pent men pga at jeg har solgt resten av anlegget har jeg heller ikke bruk for dette
Hankook Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Jeg må nok bare vente på lønna først. Gir beskjed når den kommer, så hvis du ikke har solgt den til da, kjøper jeg den=)
Thomas N Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 Jeg må nok bare vente på lønna først.Gir beskjed når den kommer, så hvis du ikke har solgt den til da, kjøper jeg den=) Er bare og si fra det
Tsbusa Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Byr deg 1800,- for spilleren;) Bare å ta den med til Baill hvis du skal dit endag:)
Thomas N Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 Byr deg 1800,- for spilleren;) Bare å ta den med til Baill hvis du skal dit endag:) Bor da i ball æ pølsa
Tsbusa Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Byr deg 1800,- for spilleren;) Bare å ta den med til Baill hvis du skal dit endag:) Bor da i ball æ pølsa Får ikke me mæ allt vettu:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå