dud3s0n Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 seter til e28.. trenger bare førerstol egentlig.. kjøpte en e28 nettopp så va de faen me knekt i ryggen. nei desværre;)
truetrack Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 opp Hei, har du bilder av baklyktene til e28? har du flere deler til e28?
dud3s0n Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 opp Hei, har du bilder av baklyktene til e28? har du flere deler til e28? jepp de har jeg:) (lyktene er skitne på bilde da) jeg ha litt annet ja, sånn som motorgummi, girkassegummi, venstre forean, grill tror jeg+ midgrill, kansje noen lyktedeler osv
Positiv Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Hei Trenger høyere baklykt til e28. Så er den du har i god stand. Strøken i kromen og plasten, uten sprekker. Da jeg skal ha på hvite blinklys, er det ikke viktig om plasten her er sprukket, eller slitt. Ha en god dag.
dud3s0n Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 HeiTrenger høyere baklykt til e28. Så er den du har i god stand. Strøken i kromen og plasten, uten sprekker. Da jeg skal ha på hvite blinklys, er det ikke viktig om plasten her er sprukket, eller slitt. Ha en god dag. hei ja de er fin de, bare litt skitne:P men du kan få begge til en pris av 400 om det høres greit ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå