Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann selger nå min spilleautomat, kul å ha i gutta stua, er med seddel intak osv, har ikke plass til den etter som at jeg har flyttet i ny leilighet, så selger denne unna nå billig, førstemann med 1500kr får den, får desverre ikke ikke lagt ut noe bilder i dag, men håper på at det kommer i løpet av helgen, mhv alexander

ps noe du lurer på er det bare å spørre

s7v7tpay8x5tiryhmmp7.jpg

Skrevet

nei trur ikke den er så grise tung, hehe, men det er fort tung hvis du skal sende det. royal cardinal heter merket på automaten:)

Skrevet
hva er lengden på den?
jeg har ikke noe å måle med akkurat nå, men kan få prøvd å måle den i morgen, den er ikke veldig brei, hadde jeg tippa hadde det vært fra 65-80cm
Skrevet
hva er lengden på den?
jeg har ikke noe å måle med akkurat nå, men kan få prøvd å måle den i morgen, den er ikke veldig brei, hadde jeg tippa hadde det vært fra 65-80cm

går vel i en tilhenger på 202 cm. mulighet for å hente den i morgen?

Skrevet
hva er lengden på den?

ja det skulle gå, den er rundt 180 høy ca, men er en del som er intrisert,

Skrevet
hva er lengden på den?

ja det skulle gå, den er rundt 180 høy ca, men er en del som er intrisert,

okay men jeg vil ha den jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...