spaix Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 heisann selger nå min spilleautomat, kul å ha i gutta stua, er med seddel intak osv, har ikke plass til den etter som at jeg har flyttet i ny leilighet, så selger denne unna nå billig, førstemann med 1500kr får den, får desverre ikke ikke lagt ut noe bilder i dag, men håper på at det kommer i løpet av helgen, mhv alexander ps noe du lurer på er det bare å spørre
Deep Dish Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Disse er vel grisetung, og er vel umulig å få sendt for en normal pris.!?
sammigun Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Hva heter denne, og er den i orden? Jeg skal til Horten i helga, med tom tilhenger....
spaix Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 nei trur ikke den er så grise tung, hehe, men det er fort tung hvis du skal sende det. royal cardinal heter merket på automaten:)
glenn.G Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 alt virker som det skal på denne? følger det med nøkkler?
Torbjørn H Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Var jo veldig billig! Hadde kjøpt den på flekken om den ikke stod 100ogaltformange mil unna!
spaix Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 alt virker som det skal på denne? følger det med nøkkler? alt funker som det skal:) å ja følger med nøkler:)
spaix Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 Var jo veldig billig! Hadde kjøpt den på flekken om den ikke stod 100ogaltformange mil unna! hehe ja trøms det er litt langt:P
spaix Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 hva er lengden på den? jeg har ikke noe å måle med akkurat nå, men kan få prøvd å måle den i morgen, den er ikke veldig brei, hadde jeg tippa hadde det vært fra 65-80cm
glenn.G Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 hva er lengden på den? jeg har ikke noe å måle med akkurat nå, men kan få prøvd å måle den i morgen, den er ikke veldig brei, hadde jeg tippa hadde det vært fra 65-80cm går vel i en tilhenger på 202 cm. mulighet for å hente den i morgen?
spaix Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 hva er lengden på den? jeg har ikke noe å måle med akkurat nå, men kan få prøvd å måle den i morgen, den er ikke veldig brei, hadde jeg tippa hadde det vært fra 65-80cm går vel i en tilhenger på 202 cm. mulighet for å hente den i morgen? ja det skulle gå, den er rundt 180 høy ca, men er en del som er intrisert,
glenn.G Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 hva er lengden på den? jeg har ikke noe å måle med akkurat nå, men kan få prøvd å måle den i morgen, den er ikke veldig brei, hadde jeg tippa hadde det vært fra 65-80cm går vel i en tilhenger på 202 cm. mulighet for å hente den i morgen? ja det skulle gå, den er rundt 180 høy ca, men er en del som er intrisert, okay men jeg vil ha den jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå