muskla Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 er det noen her som har erfaringer med å varmeisolere manifold? kan dette gi merkbart mer effekt på v8 motor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 hoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 hoff å problemet ditt er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Uten at jeg vet hva hensikten med det er så er det vel helst motorer med turbo som issolerer manifolda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 hensikten er at eksosen får mer varme, noe som fører til bedre flow og dermed mer effekt ved turbo så blir det ofte enorme mengder varme, noe som fører til at omkring liggende komponenter kan ta skade.. men jeg vet at i de blodtrimma v8 sine i nascar løp så varme isolerer de manifold, og dette er ikke turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 du får ikke så mye varme i mototrom da, bare å sette i gang... biltema har billig bandasje. hadde selv den på min turbo motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 stemmer nok det ja, og mindre varme i motorrom er jo gunstig på alle måter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 jepp. så sett i gang du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 du vil anbefale altså? problemet er vel kansje at det er en del eksosanlegg som ikke tåler varmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 ikke tåler varmen?? eg har på mine motorer, og fornøyd med dette. om du spør så mye, og er i tvil, så gir du F i å montere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå