Kawa zxr Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Lyser tilairbagen lyser avogtil på min E39.blinker til tider og er helt på eller ikke noe..Er jo sikkert en dårlig kontakt en eller annen plass. men er dette et "kjent" problem og er det noen som vet hvilke evt. kontakt?
Fliid Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Sjekk kontaktene under passasjer setet. Har oppdaget dårlig kontakt i både beltestrammer og sittepute. Selvom Sitteputen er en gjenganger for feil, hos de fleste. Sjekk alle koblingene, når du først er i gang. Ta av kabel på minus pol på batteri før du starter.
Kawa zxr Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Takker for et utrolig raskt svar. skal gjøre det
Andreasnicolai Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Jeg har samme problem, er det vanskelig å komme til kontaktene under sitteputen og beltestrammer?
Fliid Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Nei, bare trykk på spaken for å få stolen høyest mulig, så kan du lyse under og se / fikse på kontakter. Skal du undersøke grundig, så anbefaler jeg å skru ut stolen. Sensor matten i sitteputen bytter man forøvrig meget enkelt, selv. Det samme gjelder beltestrammer. Om det viser seg å være feil på komponenter og ikke kontakt hus.
Andreasnicolai Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Han jeg kjøpte bilen av snakket om at sensormatten i sitteputen har tatt kvelden, men at det var en svært omfattende jobb å skifte den. Men du sier det er enkelt? Fantastisk nytt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå