Frode H. Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Pen E34 selges. Bilen har mye orginalt utstyr som f.eks: 25% diffbrems 2x airbag Shadow line El.Soltak 4x el.vindu Velour + gummimatter Sportsstoler Antrazit taktrekk Kjørecomputer HIFI med innebygget forsterker +++ Det er også: Ettermontert BMW startsperre, Defa motor/kupevarmer, Orginale BMW takbøyler. Det er montert Bilstein B12 understell og det følger med 17" orginale M5 sommerhjul, 16" BBS RX vinterhjul og 15" orginale sommerhjul. Større reparasjoner som er gjort i senere tid er bl.a: Byttet vannpumpe, overhalt mellomaksling og oljeskift på girkasse. A/C har lekkasje. Bilen tar seg veldig bra ut men tidens tann begynner å sette sine spor. Det er noe rust rundt omkring, spesielt i kanalene, som det bør gjøres noe med. God teknisk stand. Ring/mail for mer info. 45.000,- eller bud. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19657792 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Oh.. Synd det var automat, hadde det vært manuellt hadde jeg virkelig vært intr.! Meget pen bil, lykke til videre med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Du får bygge om til manuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Hadde egentlig samme dilemma som karen over, har lyst på Manuel, men utenom det var jo denne perfekt hmm.. Flere bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Det ligger flere bilder i finn.no linken. Kan sikkert rote frem noen flere og legge de ut her om ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Flere er alltid bra Selv om at jeg skal innrømme at jeg ikke så Finn linken med en gang hehe. Starter med ett bud jeg da: 30000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg