Melicon Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Trenger diverse deler til min E-34 520i m50b20 Lager en liste over det jeg trenger. Det jeg trenger : Orginale baklykter Luftfilterboksen og alt av slanger som går bakover til spjeldet. Luftmengdemåler tomgangsreulator med slange osv. Utvendige speil, orginale eller m3 Innvendig speil Lufteskruen ( radiatoren ) Askebegerene til dørene Ett bmw merket, (mangler mitt bake) Utvendige lister på dørene. Trenger dekselene som er på fronten. Har du noe av dette så ta kontakt =)
M3 Yngve Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Trenger diverse deler til min E-34 520i m50b20Lager en liste over det jeg trenger. Det jeg trenger : Orginale baklykter Luftfilterboksen som går inn til spjeldet Utvendige speil, orginale eller m3 Innvendig speil Lufteskruen ( radiatoren ) Askebegerene til dørene Ett bmw merket, (mangler mitt bake) Utvendige lister på dørene. Trenger dekselene som er på fronten. Det beste hadde vært å fått kjøpt alt av samme person men send meg en pm om du ikke har alt på listen =) Jeg har strøkene M5 speil, mulig aksebegrene, bmw merke, innvendig speil og mulig baklykter.
Dele Karn Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 jeg har orginale baklykter og orginale speil,
Melicon Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Ingen som har lyst å kvitte seg med noen deler? =)
bmwm535i Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Trenger diverse deler til min E-34 520i m50b20Lager en liste over det jeg trenger. Det jeg trenger : Orginale baklykter Luftfilterboksen og alt av slanger som går bakover til spjeldet. Luftmengdemåler tomgangsreulator med slange osv. Utvendige speil, orginale eller m3 Innvendig speil Lufteskruen ( radiatoren ) Askebegerene til dørene Ett bmw merket, (mangler mitt bake) Utvendige lister på dørene. Trenger dekselene som er på fronten. Har du noe av dette så ta kontakt =) jeg har luftfilterboks luftmengdemålertomgangs reg med slange insugsbelg gi meg ett bud på delene så blir vi sikkert enige
Dele Karn Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 finner ikke noe interessant her da http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=134340&highlight=
omhelle Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 jeg har lykter, orginale speil, innvendig speil, BMW merke, tror jeg har askeberer. har lister til dører også, men de er ikke fine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå