Ole1985 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Hei, kunne trenge litt hjelp med min: 97mod 525tds touring. Problemet er at om jeg tar ut pærene som sitter i luka, da lyser kjøre lysene som sitter i bakskjermene (men veldig svakt) Når disse monteres igjen: Slutter lysene i bak skjermene og lyse, og bare de i luka virker som de skal, altså full spenning! Skulle hatt liv i alle 4 så jeg kan få bort feilkoden inni bilen? Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Kan være brudd i ledningen til bakluken, som igjen forårsaker kortslutting i baklampene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole1985 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Oki! Da har jeg hvertfall en peilepinne! Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole1985 Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Kan være brudd i ledningen til bakluken, som igjen forårsaker kortslutting i baklampene... Finner ikke noe brudd eller skader/dårlif kontakt der! Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå