jpse36 Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 er gjort endel siden sist nå. har fått sveiset hele eksosanlegget fra turbo til bakre potte 2 1/2" hele veien. så har vi montert litt varmebandasje. og koblet opp bredbåndslamda. venter bare på et 90" siliconbend. så blir det prøvekjøring. har også fått tak i ett tårnstag/stabstag som blir montert snart, får knipse ett oppgradert bilde av motoren etterhvert
jpse36 Skrevet November 15, 2009 Forfatter Skrevet November 15, 2009 fått prøverkjørt bilen i hele dag. lader ikke mer enn 0,7bar max nå, pga får ikke nok bensin ved 0,8bar, men det sparker ganske gått alikevel har ny kløtsj på bilen, men slurer i andre gir en liten video
jpse36 Skrevet November 15, 2009 Forfatter Skrevet November 15, 2009 der ja, hørtes fresk ut;) he he ja, det gikk ikke før turboen kom for å si det sånn.
bmwe_e36 Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 hehe! fikk jamen i meg lyst på turbo på "ISEN" min au.
fazerfreak Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 fått prøverkjørt bilen i hele dag. lader ikke mer enn 0,7bar max nå, pga får ikke nok bensin ved 0,8bar, men det sparker ganske gått alikevel ka dyser og bensintrykk kjører dere på da ? btw: gratulerer med bygg
jpse36 Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 fått prøverkjørt bilen i hele dag. lader ikke mer enn 0,7bar max nå, pga får ikke nok bensin ved 0,8bar, men det sparker ganske gått alikevel ka dyser og bensintrykk kjører dere på da ? btw: gratulerer med bygg er 200cc dyser på nå, sitter 155cc orginalt. å kjører med 0,5bar høyere grunntrykk i tillegg til den orginale btr fekzen annbefalte å bytte til 250cc dyser
fazerfreak Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 250 hørtes da litt lite ut, men spørs jo ka ladetrykk den ska brukes på da.. ved 1bar så dobbles effekten og da burde vel dysene dobbles også.. økning i bar på dysene har vel ikke samme effekten. ka AFR kjører dere på da ?
jpse36 Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 tror vi kommer til å montere på 250cc dyser å kjøre med maxtrykk på 0,7bar, så blir det holdbart ble 24timer med tyning av motoren på søndag, å den går som en klokke enda går ganske greit med 0,7 legger ut ett nytt bilde av motoren, trenger en motorvask da.
fazerfreak Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 send ein pm til denne karen: memberlist.php?mode=viewprofile&u=12783
ole kristoffer Skrevet August 12, 2014 Skrevet August 12, 2014 Hei kor du kjøpte turbo kite? helde på og skal bygge 318is turbo godkjent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå