Gå til innhold

Nye pærer i angel eyes + nye grøftelys, ble bra :-)

Disaster
 Share

Anbefalte innlegg

Det ble det :)

Men når du går for xenon, hvorfor ikke smekke på et sett i grøftelysene også, og sette i ccfl angel eyes.

Det er FK lykter du har foresten ?

Det blir xenon i grøftelysa og :-) lyktene er inpro...... Angel eyes hadde klare pærer med sokkel BAX9S, disse byttet jeg ut med pærer som hadde en blåere nyanse, var vanskelig å få tak i pærene?

Ser det ikke så godt på bildene men det var klart synlig når jeg hadde montert den ene lykta for å sammenligne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kjøpte du de pærene til ringene?

Fikk mekonomen til å bestille pærer fra vanline.no :-) Egentlig leverte dem bare i pakker på 10 stk. men etter litt overtalelse fra mekonomen sendte dem fire stykker :-) Disse kom på 250,- inkl mva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken bil! Hvorfor har jeg ikke sett denne før...eller har jeg det tro?

Flotte de tåkelyktene der, men jeg har dessverre dårlige erfaringer med disse, både fra in-pro og FK.

Etter 2 vask er de fulle av vann og dugg, jeg har testet 3 sett, så med mindre de har forbedret kvaliteten, vil dette skje her og...

Er det de sota du har valgt?

Du får joine resten av Vestfold-gjengen på høstpuss til lørdag! ;) Ligger info i min tråd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :-) Du har sikkert ikke sett den før, flyttet til Åsgårdstrand i juni :) Håper ikke grøftelysa tar inn vann? det er samme type jeg hadde fra før og de dugget ikke, valgte de sota ja :)

Får se om jeg stikker innom på høstpussen da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken bil! Hvorfor har jeg ikke sett denne før...eller har jeg det tro?

Flotte de tåkelyktene der, men jeg har dessverre dårlige erfaringer med disse, både fra in-pro og FK.

Etter 2 vask er de fulle av vann og dugg, jeg har testet 3 sett, så med mindre de har forbedret kvaliteten, vil dette skje her og...

Er det de sota du har valgt?

Du får joine resten av Vestfold-gjengen på høstpuss til lørdag! ;) Ligger info i min tråd..

Da gikk det troll i ord Dr_S, Kjørte til jobb i dag tidlig fra Åsgårdstrand til Skien i øs pøs regnvær :roll: Tror du faen ikke det ene tåkelyset dugga, hva er det for noe dritt :?: Hmmm........... :evil:

Fin Touring du har forresten 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kjøpte du de pærene til ringene?

Fikk mekonomen til å bestille pærer fra vanline.no :-) Egentlig leverte dem bare i pakker på 10 stk. men etter litt overtalelse fra mekonomen sendte dem fire stykker :-) Disse kom på 250,- inkl mva.

er jo 4 pærer bare til en ring vel?

åssen framlykter har du?

snakker ikke om xenon pærer, men pærer til ringene.. jeg har noe gule ringer, men har lyst til å bytte så jeg får mer blå\hvit aktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyktene mine er Inpro, det er ikke alle Angeleyes det går å bytte pære på, noen er faste ringer med innesluttet pære.

Skru av lykta og demonter den da ser du om det er løse pærer i ringene.

Det var en annen her inne som fant en nettside som hadde pærer med sokkel (BAX9S) og det er bare en pære i hver ring.

Så dem hadde samme sokkel med led pærer, sikert klarere og bedre lys, tror siden hette bilkabel.no (skal prøve dem neste gang) :-)

Lykke til bare å spørre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...