Larsenn Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Hei, kjøpt meg netopp en bmw e34 520 1995 modell, kjøpte meg nytt battri i går, men dagen etterpå er batriet heilt tomt, ka kan vær årsaken? anlegg er utav bilen så det tapper ikke strøm.
kbteknik Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 kan være lys i kufferten eller hanskerommet
Larsenn Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 ingen av dei delene tror jeg, for dynamoen lader, vis bilen står over natta er det tomt bateri..
^th0mas^ Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Da er batteriet ødelagt. Hvis det ikke er noe som helst på bilen din som stjeler strøm, så kan det rett og slett ikke være noe annet enn batteriet selv.
lierbimmer Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 skaff deg et multimeter og begynn å måle. ta ut en og en sikring til du finner ut hvilken kurs som stjeler strøm. hos meg var det en liten kortslutning i det elektrikse til cd-spilleren.
haavco Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 en enkel metode er og sette inn en hovedstrømbryter, så kutter du strømmen hver gang du stopper bilen.
kbteknik Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 en enkel metode er og sette inn en hovedstrømbryter, så kutter du strømmen hver gang du stopper bilen. lureste forslag jeg har hørt.. haha blir veldig bra at måtte stille klokke / dato hver gang, og ikke minst få sentralåsen til å fungere det er en god løsning på båter da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå