Gå til innhold

Guide for M50 motor, i E30 karosseri (Ajourført 23.07-2012)


Fliid
 Share

Anbefalte innlegg

Ved S50 i E30 ombygging, bruker man E36 eller E30 girkasseoppheng/puter (kall det hva dere vil). Skal bruke S50 kassa.

Hmm, dette er vel bevis på at tråden blir for lang, dette står tidligere i tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kjølevifte må jeg ha for M50 i E30?

Har søkt og slikt tilfelle det er spurt om før, men fant ikke no.

Vet det er dårlig klaring mellom radiator og motor, så jeg må vel ha ei som jeg kan plassere foran radiator..

Edit: Kanskje jeg kan bruke denne? Regner med jeg må modifisere til innfesting uansett:

http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Bilti ... universal/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kjølevifte må jeg ha for M50 i E30?

Har søkt og slikt tilfelle det er spurt om før, men fant ikke no.

Vet det er dårlig klaring mellom radiator og motor, så jeg må vel ha ei som jeg kan plassere foran radiator..

Edit: Kanskje jeg kan bruke denne? Regner med jeg må modifisere til innfesting uansett:

http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Bilti ... universal/

Det funker fint. Bare å snu polariteten det, så blåser den.

Den minste typen funker fint på e36 m50 radiator :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Nå har jeg fått M50B20 ledningsnett men jeg plukka det ut fra en bil med Automat :S Hva gjør jeg da ? Også så det utsom det var 2 hjerner der :S Kan folk forklare meg litt?

Noen som gidder og svare meg ? er litt viktig ;) Hvorfor var det på en måtew " 2 Hjerner" ? Og hva gjør jeg når jeg har ledningsnettet til en Automat ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To hjerner? ABS? Eller er det en veldig tidlig motor? Du kobler ledingen som går til Auttomat gir velger så den tror det står i park, ellers får du ikke start!

Var abs på denne her ja, men kan jeg koble på en bryter eller noe da?

takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en formening om hvorfor m50`en ruser seg opp når jeg starter? Legger seg på 2-3000, helt stabilt. Innsugsbelgen er fin, og finner ingen andre slanger med skade/hull i. Hørest ikke ut som falskluft.

Gasspjeldet er helt stengt, og det har ikke noe innvirking om jeg kobler ut lmm, tomgangsreg eller sensorene på gasspjeldet.

:?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...